تفتیان: دوومیدانی از ورزشکار خالی شده است، امکانات فرانسه قابل قیاس با اینجا نیست

به گزارش مجله زیتوا، سریعترین ورزشکار دوومیدانی ایران گفت: اینگونه نیست که بخواهم به خارج از کشور بروم، اما امکانات فرانسه قابل قیاس با ایران نیست.

تفتیان: دوومیدانی از ورزشکار خالی شده است، امکانات فرانسه قابل قیاس با اینجا نیست

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسن تفتیان سریعترین ورزشکار دوومیدانی ایران درباره آخرین شرایطش گفت: آرامش به دوومیدانی برگشته است و خیلی خوشحالم که چنین شرایطی را تجربه می کنیم. یک ثبات نسبی ایجاد شده و کارهای اصولی هم در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات، احتیاج ورزشکاران است و قطعاً یاری زیادی به آنها می نماید. همچنین توجه به ستاره ها یک اصل است و اگر از آنها حمایت نکنیم، دوومیدانی را حمایت ننموده ایم.

تفتیان درباره میزبانی مسابقات جام امام رضا (ع) و لزوم قبول این میزبانی توضیح داد: ما با برگزاری این رویداد به ده ها ورزشکار داخلی یاری نموده ایم. همچنین حضور ورزشکاران خارجی بسیار قابل توجه است. شخصاً دوست داشتم حدادی هم در مشهد حضور پیدا می کرد، اما برنامه ریزی اش به گونه ای دیگر بود. به هر حال حضور ورزشکاران سطح بالا مثل حدادی و تفتیان در رقابت های داخلی بسیار اثربخش است و اهمیت مسابقات را نیز بالاتر می برد.

ملی پوش دوومیدانی توضیح داد: قدم ها در دوومیدانی باید یک به یک برداشته گردد و نمی توان یک شبه این راه طولانی را طی کرد. متأسفانه دوومیدانی خالی از ورزشکار شده است و باید برای پر کردن این کاستی کوشش کرد.

وی درباره آخرین شرایط خود گفت: در هفت ماهه اول سال قبل بدترین روزهای دوومیدانی ام را تجربه کردم و هیچ حمایتی از من نشد، اما پس از آن در جلسه اول با صیامی صحبت های دلگرم کننده به میان آمد و این اهمیت دارد. درباره بحث مدلینگ هم باید بگویم با توجه به حجم اردوها و مسابقات نشد که به پیشنهادات مختلف پاسخ بدهم. هدفم این بود که در مسابقات مختلف شرکت کنم تا آماده شوم. به هر حال قول می دهم تا قبل از المپیک هیچ کار دیگری انجام ندهم.

تفتیان درباره اردوی خارج از کشور خود گفت: واقعاً اینگونه نیست که بخواهم به خارج از کشور بروم. در ایران راحتم، اما چیزی که وجود دارد بحث امکانات است که واقعاً قابل قیاس نیست. چیزی که در فرانسه برای من وجود دارد، بحث مربی و همچنین امکاناتی همچون مسابقه دادن و حریفان تمرینی است. اینها باعث پیشرفت می شوند. مربی ام گفت که در دو سه ماه نمی تواند مرا به سطحی بالاتر ببرد، بر همین اساس زمان های بیشتری در فرانسه هستم.

ملی پوش دوومیدانی در سرانجام بیان کرد: بعد از مسابقات جام امام رضا (ع)، اردوی فرانسه را خواهم داشت و در هشت مسابقه بین المللی در اروپا شرکت می کنم. فرایند آماده سازی من تا المپیک ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1286

به "تفتیان: دوومیدانی از ورزشکار خالی شده است، امکانات فرانسه قابل قیاس با اینجا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفتیان: دوومیدانی از ورزشکار خالی شده است، امکانات فرانسه قابل قیاس با اینجا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید