سرگرمی در پیزا، غرق شدن در زیبایی های ایتالیایی

به گزارش مجله زیتوا، 30 میلیون یورو برای بازسازی بسیاری از این جاذبه های مهم این شهر ایتالیایی از جمله برج آن و بارها، رستوران ها و هتل ها برای استراحت برای پس از گشت و گذار هزینه شده است. این مقاله درباره اقامت درپیزا، سرگرمی در پیزا و جاذبه های گردشگری پیزا و رستوران های پیزا است.

سرگرمی در پیزا، غرق شدن در زیبایی های ایتالیایی

برج کج شده و Campo dei Miracoli

برج کج شده، دوامو(duomo) و بالتسیری (baptistery) را باید دید. هیچ هزینه ای برای قدم زدن درچمن های سبز(با پیک نیک شلوغ و گرفتن عکس های خنده دار) و تحسین سنگ مرمرهای سفید قرن های گذشته و 5.5 درجه کج شدگی در Torre Pendente لازم نیست. هرچند وارد شدن به برج کمی گراناست اما شامل کلیسای جامع نیز می گردد. بالا رفتن از پله های باریکی که روزی Galileo Galilei روی آن ها قدم گذاشته، هیجان انگیز است و چشم انداز شهر نیز فوق العاده است. از این سال، 2 کیلومتر از دیوارهای شهر باز هستند، ارائه چشم انداز ها از گورستان کمپوزونتو (Camposanto) و وزنه های بزرگی که در سال 2007 برای 45 سانتی متر نزدیک تر کردن برج به حالت عمودی استفاده شده پس از آن که مسائل ایمنی بسته شد. این متن درباره اقامت درپیزا، سرگرمی در پیزا، جاذبه های گردشگری پیزا و رستوران های پیزا است.

Piazza dei Cavalieri

هنگامی که از برج دور شوید، راهنمای تور شما را به Pisa واقعی تجارت و دانشگاه هدایت می نماید. یک زیبا سازی، یک مسیر عابر پیاده با سنگ های تخت از کلیسای جامع به ایستگاه اضافه نموده است که از مسیری که زمانی قلب سیاسی پیزا قرون وسطی بوده عبور می نماید، Piazza dei Cavalieri، یک فضای وسیع و زیبا که تحت سلطه Palazzo della Carovana قرار گرفته است که با ولخرجی بسیار به وسیله جورجیو واسیاری تزئین شده و در حال حاضر به خانه Scuola Normale Superiore di Pisa دانشگاه برتر ایتالیا است. این مقاله درباره رستوران های پیزا، جاذبه های گردشگری پیزا، سرگرمی در پیزا و اقامت درپیزا است.

تر گلفا(Torre Guelfa)

این مکان، فضای بازسازی شده دیوارهای شهر است که شامل زرادخانه 800 ساله جمهوری خواهانه غرب مرکز بوده، آن را به یک فضای هنری و محل جشنواره ها تبدیل نموده است و بازسازی نزدیک Torre Guelfa ساخته شده در سال 1406 که برای کنترل مسیر رودخانه به شهر است. هزینه سلاح های خانواده های پیشگام پیزایی در داخل شاید جذابیت خاصی نداشته باشد اما ساحل و پارک طبیعی San Rossore از بالا، دارای چشم انداز فوق العاده ای هستند. موزه ای از 30 کشتی باستانیکه در نزدیکی کاوش شده اند، در حال ساخت هستند. این مقاله درباره اقامت درپیزا، سرگرمی در پیزا و رستوران های پیزا است.

گالری هنری Riverside

درمیان ساختمان های بزرگ کنار رودخانه Pisa، ساختمان قرن 14 Palazzo Blu به علت رنگ لاجوردی اش خود نمایی می نماید و هیجان انگیزترن گالری هنری Pisa است. نمایش های اخیر شامل سالوادور دالی(Salvador Dalí) و تولوز-لوترک (Toulouse-Lautrec) و نمایش Virtual Man در همکاری با بخش فیزیک دانشگاه است که انتقادهای بسیاری دریافت کرد. بعلاوه یک کافه آبی و کتاب فروشی در پشت وجود دارد. این مقاله درباره اقامت درپیزا است.

قدم زدن کنار رودخانه

هنگام غروب منطقه برج، آرام است و 10 دقیقه به سمت جنوب در ساحل رودخانه فاصله است. رودخانه در اینجا گسترده است که باعث احساس بزرگی در فضا می گردد و رنگ خردلی ساختمان ها و terracotta palazzi که در نور خورشید می درخشند و نور چراغ های خیابان که در آب منعکس شده است. یک ژلاتو از Di Toto خریداری کنید و به جمعیت بپیوندید. این متن درباره اقامت درپیزا است.

La Scaletta

ریشه های پیزا در ساحل تنیده شده است و هر چند که شهر اکنون چندین کیلومتر در داخل پیشروی داشته است اما میراث دریایی آن در رستوران های ماهی عالی آن مشهود است. در فاصله 10 دقیقه پیاده به سمت شمال منطقه شلوغ برج بیش از 150 سال است که Ristorante La Scaletta مشغول پختن و سرو کردن غذا های دریایی مخصوص است و در عین حال، کتلت های تازه از تازه ترین صدف ها و قارچ ها یک انتخاب محبوب است، شور و شوق صاحب و سرآشپز Dino Ricci برای ترکیب های نوآورانه است : هشت پا بخارپز شده که شیرین می گردد، به همراه کرفس و سیب زمینی، در حالی که تن کمی پخته شده به همراه پسته و کمی تلخی از یک حباب فوم قهوه وجود دارد.

La Pergoletta

برای یک غذای سنتی تر این نقطه مرکز شهر، با میزهایی در اطراف یک درخت در حیاط و شمع هایی روشن شده، برترین گزینه است. تیم مادر و دختری Emma Forte و Daniela Petralia غذاهای محلی معمولی مانند پنیر پخته شده و Artichokes و Tagliatelle با خرگوش، لیمو و زیتون ragù و غذاهای وسوسه انگیز، مانند مکعب های ماهی بسته بندی شده در ابریشمی lardo در کیک نخود یا گوشت گاو بریده شده همراه زرشک و گردو وجود دارد.

کافه و بارها

بار های آرنو هر آخر هفته تابستان با جمعیت عیاش پر می شوند و بارها تا ساعت 3 صبح باز می مانند. یک نقطه آغاز خوب Piazza Garibaldi به وسیله Ponte di Mezzo است که در آن Baziel بوفه ایده آل با نوشابه را برای شما و مجموعه های دی جی و یا مهمانی های شبانه در زیرزمین فراهم می نماید. بار های Piazza Delle Vettovaglie در شمال، دارای میز هایی در بیرون هستند که دید خوبی از جمعیت دارند.

هتل الساندرو دلا اسپینا(Alessandro della Spina)

هتل Villa Kinzica که به خاطر مکان و چشم انداز های برج که در اتاق خواب ها برخوردار است، مشهور است اما فقط به خاطر موقعیت خود سود می نماید وفضای داخلی اش خسته نماینده و قدیمی است. جاهای بسیار خوبی در جنوب رودخانه وجود دارد که بعلاوه از نزدیکی ایستگاه سود می برد. برای تجربه ایتالیایی شیک مدرن، هتل آلساندرو دلا اسپینا را امتحان کنید. در یک ساختمان کم ارتفاع با مبلمان چوب تیره در اتاق های خنک و صبحانه هایی با بوفه های عالی دارد.

برای کسانی که مشکل بودجه دارند: هتل La Pace

به خاطر اینکه ورودی اش در داخل یک مرکز خرید است منصرف نشوید چون هتل La Pace مقرون به صرفه قیمت است و به ایستگاه هم نزدیک است. دارای اتاق های یک، دو، سه و چهار نفره از چوب انگور چینی و سنگ مرمر است. کسانی که پرواز های نزدیک سپیده دم دارند می توانند از صبحانه نور (€ 4pp) که از ساعت 4 صبح در دسترس استفاده نمایند. یک صبحانه اضافی 7 یورویی شامل چند گزینه صبحانه گرم دیگر است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1920

به "سرگرمی در پیزا، غرق شدن در زیبایی های ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی در پیزا، غرق شدن در زیبایی های ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید