توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی مراغه

به گزارش مجله زیتوا، مدیرشهرک صنعتی مراغه گفت:در راستای رونق صنعت و تولید 15 میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرک صنعتی مراغه هزینه شده است.

توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی مراغه

آقای خیریفام گفت: ساخت و تجهیز ایستگاه آتش نشانی، آسفالت و بهسازی معابر، تامین آب صنعتی و توسعه فضای سبز اقدامات انجام یافته برای توسعه این شهرک است.

آقای خیریفام افزود: امسال با تخصیص 8 میلیارد تومان آشیانه آتش نشانی شهرک صنعتی مراغه تکمیل و خودروی آتش نشانی برای آن تامین و راه اندازی شده است.

وی افزود: با تخصیص 5 میلیارد تومان نیز تمامی معابر شهرک بهسازی و آسفالت ریزی شده و در زمان حاضر هیچ یک از خیابان ها و معابر شهرک فاقد آسفالت نیستند.

مدیرشهرک صنعتی مراغه گفت: امسال بیش از یک و نیم میلیارد تومان صرف توسعه، تجهیز و بهره برداری چاه های تامین آب این شهرک شده است.

وی گفت: با صرف یک میلیارد تومان یک دستگاه منبع هوایی نو به منظور تامین آب برخی واحد های صنعتی تجهیز و راه اندازی شده است.

آقای خیریفام افزود: ایجاد سالن اجتماعات، توسعه فضای سبز، ساخت واحد های تجاری و فروشگاه، تامین و جاگذاری باکس های زباله، لایروبی جوب های شهرک، احداث فیبر نوری و ایجاد پست مستقل مخابرات از دیگر طرح های اجرا شده برای توسعه شهرک صنعتی مراغه است.

55 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی مراغه فعالیت دارند.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1885

به "توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید