جذب 8 کشتی گیر فرنگی از سوی باشگاه فولاد خوزستان

به گزارش مجله زیتوا، رییس هیات کشتی خوزستان گفت: باشگاه فولاد خوزستان برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، با انعقاد قرارداد ،هشت کشتی گیر جذب نموده است.

جذب 8 کشتی گیر فرنگی از سوی باشگاه فولاد خوزستان

رمضان جمالپور گفت: امیر قاسمی منجزی، عارف محمدی، مسعود کاوسی، مهدی هدائی، علی شریفی، صادق مرادی، امین کاویانی نژاد و پارسا نظری، فرنگی کارانی هستند که برای حضور در لیگ برتر امسال با تیم فولاد خوزستان قرارداد امضا کردند.

او اضافه نمود: باشگاه فولاد اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور را تجربه می نماید و هدف آن ها حضور قدرتمندانه و قهرمانی در این پیکار ها است.

بیشتر بخوانید

به گفته آقای جمالپور با توجه به تعداد زیاد کشتی گیران خوزستانی در سطح کشور، اولویت این باشگاه استفاده از کشتی گیران بومی است و این موضوع باعث خوشحالی جامعه کشتی استان شده.

رییس هیات کشتی خوزستان بعلاوه گفت: تیم سینا صنعت ایذه، سازین سعید اندیمشک و شهرداری مسجدسلیمان 3 نماینده دیگر استان در این پیکار ها هستند.

این فصل از رقابت های لیگ برتر کشتی کشور با حضور 8 تیم برگزار می گردد که نیمی از تیم های شرکت کننده متعلق به استان خوزستان است اگرچه بعضی از کشتی گیران استان در تیم های دیگر استان ها حضور دارند که این موضوع اقتدار کشتی فرنگی خوزستان را نشان می دهد.

رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی اواخر آبان ماه برگزار می گردد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1879

به "جذب 8 کشتی گیر فرنگی از سوی باشگاه فولاد خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 8 کشتی گیر فرنگی از سوی باشگاه فولاد خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید