برادران: لباس تیم ملی تولید ایران است و این موضوع برایمان اهمیت بالایی دارد

به گزارش مجله زیتوا، معاون وزیر صمت گفت:این لباس متعلق به صنعت کشورمان است و این برای ما بسیار اهمیت دارد که توانستیم تمام استاندارد های بین المللی را کسب کنی

برادران: لباس تیم ملی تولید ایران است و این موضوع برایمان اهمیت بالایی دارد

محمدمهدی برادران در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: این ایام برای همه مردم ایران، خصوصا جامعه صنعتی و ورزشی بسیار مهم است. اقتدار صنعت ما به این است که بتوانیم در مجامع بین المللی دیده بشویم. یکی از بزرگان در صنعت گفته بود که ما در ابتدا صنعت را پیشرفت دادیم و سپس با فوتبال آن را تبلیغ کردیم. ما فکر می کنیم که می توانیم این الگو را پیاده کنیم.

معاون وزیر صمت ادامه داد: در مجموعه وزارت صمت، در حوزه ای که من مسئولیت دارم در معاونت صنایع عمومی، اداره کل صنایع خلاق و ورزشی ایجاد شده است. در این مدت کوتاه با همکاری که با فدراسیون فوتبال داشتیم، 2 موضوع را پیش گرفتیم. اول حمایت از طراح خلاق جام جهانی است و دوم ما امسال با پیگیری هایی که صورت گرفت، لباس تیم ملی، یک لباس ایرانی است. این لباس متعلق به صنعت کشورمان است و این برای ما بسیار اهمیت دارد که توانستیم تمام استاندارد های بین المللی را کسب کنیم و اعتماد سرمربی تیم ملی و بازیکنان را بدست آوریم تا با یک لباس ایرانی به میدان بروند.

برادران گفت: البته کار هایی هم که از سمت وزارت صمت اجرا شده در بحث اعتبارات ورزش و تیمداری حرفه ای، فکر می کنم کمک کرده با یک تیم پرتوان بتوانیم این مسیر را پیش گیریم. در سایر حوزه ها نیز این نوید را همکاران ما در وزارت صمت خواهند داد که بتوانیم حمایت های حداکثری را داشته باشیم و ان شاءالله در صورت افتخار آفرینی تیم ملی بتوانیم در مقام تشویق برآییم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1892

به "برادران: لباس تیم ملی تولید ایران است و این موضوع برایمان اهمیت بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادران: لباس تیم ملی تولید ایران است و این موضوع برایمان اهمیت بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید