جنگ دومی آتزوری و جالوروسی در سن پائولو

به گزارش مجله زیتوا، در حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ فوتبال ایتالیا تیم های ناپولی و رم برابر هم قرار خواهند گرفت که برنده این دیدار می تواند در صدر جدول به یوونتوس نزدیک تر شود.

جنگ دومی آتزوری و جالوروسی در سن پائولو

به گزارش خبرنگاران، هفته هشتم سری A ایتالیا امروز (شنبه) با دیدار حساس ناپولی و رم آغاز می شود. ناپولی با کسب چهار برد، دو مساوی و یک باخت و مجموع 14 امتیاز، در رده دوم قرار گرفته است و رم با کسب چهار برد و یک مساوی و دو باخت و مجموع 13 امتیاز، در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است. این دو تیم قرار است در ورزشگاه سن پائولو آغازگر هفته هشتم لیگ ایتالیا باشند. فاصله چهار امتیازی ناپولی با یوونتوس صدرنشین این شرایط را ایجاد کرده که شاگردان مائوریسیو ساری حتی با وجود برد و شکست یووه به صدر نرسند. آنها البته باید مراقب حریف قدرتمندی همچون رم هم باشند.

6 هفته شکست ناپذیری ناپولی، هفته قبل با شکست یک بر صفر برابر آتالانتا به انتها رسید تا با پیروزی یوونتوس برابر امپولی، اختلاف در صدر جدول زیاد شود. آندرا پتانا گلی را به ثمر رساند که باعث شد شاگردان ساری با دست خالی به خانه بازگردند. این اولین شکست ناپولی بدون گونسالو ایگواین بود که با 75 میلیون پوند در فصل نقل و انتقالات تابستانی راهی یوونتوس شد.

در طرف مقابل رم عملکرد سینوسی در چهار بازی قبل خود داشته است. کسب سه برد پیاپی در لیگ ایتالیا باعث شد که همه تصور کنند رم به ثبات رسیده است اما در چهار دیدار بعدی آنها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند؛ هرچند برد دو بر یک برابر اینتر تا حدود زیادی روحیه آنها را بالا برد. در آن بازی شوت پای راست ادین ژکو باعث شد رم از حریف پیش بیفتد اما اور بانگا در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. در ادامه اشتباه مائورو ایکاردی، کاپیتان نرآتزوری باعث شد رمی ها بتوانند با گلی که کاستاس مانولاس یونانی آن را به ثمر رساند، پیروز آن بازی لقب بگیرند.

غایب بزرگ:

غایب بزرگ این بازی، آرکادیوژ میلیک لهستانی است که به دلیل مصدومیت در دیدار تیم ملی فوتبال لهستان تا چند هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند.

ترکیب احتمالی:

ناپولی: په په رینا - خوان کامیلو زونیگا، کالیدو کولیبالی - فوزی غلام - پیوتر زیلنسکی - جورجینیو - مارک همشیک - خوسه کایخون - لورنسو اینسینیه - درایز مرتنز.

رم: وویچ شزنی - برونو پرس، کاستاس مانولاس، فدریکو فازیو - ژسوس- دنیله دروسی- کوین استروتمان - محمد صلاح - الساندرو فلورنزی - دیگو پروتی و ادین ژکو.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 405

به "جنگ دومی آتزوری و جالوروسی در سن پائولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ دومی آتزوری و جالوروسی در سن پائولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید