حق با استراماچونی است، نباید صنعت نفت را دست کم گرفت

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، سطح توقع از تیم فوتبال استقلال تهران بعد از نتایج درخشانی که در لیگ و جام حذفی به دست آورده بالا رفته و تیمِ استراماچونی با این شرایط باید در هفته دهم به مصاف تیمی برود که هفته هاست با شایستگی در بالای جدول واقع شده است و از ویژگی های آن، سخت گل خوردن است.

حق با استراماچونی است، نباید صنعت نفت را دست کم گرفت

پیمان صاحب جمعی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد دیدار استقلال با صنعت نفت، گفت: بالارفتن توقع از استقلال شمشیر دو لبه است؛ هم می تواند کار تیم را سخت کند و هم می تواند منجر به افزایش انگیزه و بالا رفتن اعتماد به نفس گردد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: نتایج تیم صنعت نفت و صندلی این تیم در جدول رده بندی نشان می دهد آنها فصل خوبی را سپری می نمایند. ضمن این که من چند بازی این تیم را دیدم و معین است آنها اتفاقی و شانسی در این صندلی در جدول نیستند.

وی با اشاره به صحبتهای استراماچونی بیان داشت: سرمربی استقلال دست روی نکته درستی گذاشته است و آن این است که بازی با صنعت نفت می تواند از دیدار با تراکتور هم مشکل تر باشد و پیروزی پر گل بر تراکتور هیچ تضمینی برای پیروزی پر گل دیگری برابر صنعت نفت نیست.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: البته این بدان منزله نیست که پیروزی در این بازی دور از دسترس آبی پوشان باشد. بلکه من می گویم خوابیدن در باد پیروزی های قبلی به خصوص پیروزی بر تراکتور و دست کم دریافت این حریف می تواند کار دست تیم بدهد.

صاحب جمعی توضیح داد: استقلالی ها باید بازی به بازی فکر نمایند و بعد از هر پیروزی آن را فراموش نموده و تمرکزشان را روی بازی بعدی بگذارند. این می تواند رمز موفقیت این تیم در بازیهای آینده باشد.

وی ادامه داد: حالا که آبی پوشان با زحمت صندلیشان در جدول را سر و سامان داده و به صدر جدول نزدیک شدند، باید قدر این موقعیت را بدانند و با هر زحمتی شده این روند مثبت را تا رسیدن به صدر جدول ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 277

به "حق با استراماچونی است، نباید صنعت نفت را دست کم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق با استراماچونی است، نباید صنعت نفت را دست کم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید