شرایط نمایندگان ایران در سرانجام هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛ یک صدرنشینی و 2 رتبه دوم

به گزارش مجله زیتوا، در انتها هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، یک نماینده ایران در صدر جدول گروه خود جای دارد و دو نماینده دیگر کشورمان در صندلی دوم جداول گروه های خود ایستاده اند.

شرایط نمایندگان ایران در سرانجام هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛ یک صدرنشینی و 2 رتبه دوم

به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بامداد روز یکشنبه به خاتمه رسید تا شرایط نمایندگان کشورمان در خاتمه بازی های این هفته معین گردد.

در گروه B مسابقات همه نتایج به سود شاگردان خطیبی بود. تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی عراق پیروز شد اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به دست بیاورد و با کسب شش امتیاز، به صعود به یک هشتم نهایی امیدوار بماند. شارجه هم مقابل پاختاکور متوقف شد تا هشت امتیازی گردد و تراکتور به صدرنشینی گروه B چشم بدوزد.

در گروه C مسابقات هم استقلال با وجود تساوی مقابل الدحیل، صندلی دوم جدول را حفظ کرد و به ملاقاتهای دو هفته خاتمهی مسابقات امیدوار است. الدحیل با هشت امتیاز در صدر جدول گروه ایستاده و الاهلی عربستان با هفت امتیاز، رتبه دوم نماینده کشورمان را تهدید می نماید.

در گروه D، فولاد در ملاقاتی شش امتیازی مغلوب النصر شد تا به صندلی سوم جدول سقوط کند. السد هم با رجحان مقابل الوحدات، هفت امتیازی شد و جای فولاد را در رتبه دوم جدول گرفت. در این گروه النصر، السد و فولاد همچنان برای صعود مستقیم کوشش می نمایند و الوحدات نیز شانسی برای راهیابی به مرحله بعد ندارد.

در گروه E نیز پرسپولیس فرایند صد درصد پیروزی خود را ادامه داد و تساوی در ملاقات مقابل الوحده، شاگردان یحیی گل محمدی را به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می رساند. نماینده امارات بیش از سایر تیم های گروه شانس کسب رده دوم جدول گروه و راهیابی به جمع 16 تیم برتر مسابقات را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1349

به "شرایط نمایندگان ایران در سرانجام هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛ یک صدرنشینی و 2 رتبه دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نمایندگان ایران در سرانجام هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛ یک صدرنشینی و 2 رتبه دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید