خبرنگاران آنفیلد تفریحگاه لیگ جزیره؛ چلسی در اوج، لیورپول در بحران

به گزارش مجله زیتوا، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال لیورپول در دیدار خانگی مقابل چلسی شکست خورد تا با قبول پنجمین شکست متوالی خانگی خود با بحران روبرو شود. چلسی نیز به عملکرد درخشان هفته های اخیرش ادامه داد.

خبرنگاران آنفیلد تفریحگاه لیگ جزیره؛ چلسی در اوج، لیورپول در بحران

به گزارش خبرنگاران؛ پنجشنبه شب در دیداری حساس از هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف چلسی رفت که این بازی با برتری یک بر صفر آبی های لندن همراه شد.

این بازی در حالی آغاز شد که لیورپول با اُفت عجیبی در هفته های اخیر روبرو شد است اما چلسی پس از اینکه توماس توخل هدایت آبی های لندن را برعهده گرفت، عملکردمتفاوتی داشته است.

از سوی دیگر رقابت توخل و یورگن کلوپ به عنوان دو مربی آلمانی، بر جذابیت های موجود افزوده بود.

چلسی در این بازی هم عملکرد خوبی داشت و در دقیقه 23 تیمو ورنر آلمانی با فرار از مدافعات لیورپول پیروز به گلزنی شد اما سیستم کمک داور ویدئویی با سخت گیری و آفسایدی میلیمتری، این گل را مردود اعلام کرد.

انگیزه میهمان برای پیروزیت کاهش نیافت و در دقیقه 42 میسون مونت وینگر جوان این تیم در پشت محوطه لیورپول جولان داد و با شوتی تماشایی، گلزنی کرد.

در نیمه دوم هرچند لیورپول توپ و میدان را در اختیار داشت اما همچون دیدارهای اخیر در ایجاد موقعیت ناکام بود تا در اتفاقی باور نکردنی، پنجمین شکست متوالی خانگی را تجربه کند.

چلسی با این پیروزی به امتیاز 47 رسید و تا رتبه چهارم بالا آمد و لیورپول هم 43 امتیازی باقی ماند.

پیش از این نیز، اورتون با یک گل از سد وست برومویچ گذشت و با 46 امتیاز به رتبه پنجم جدول راه یافت. تاتنهام هم در دیداری معوقه در زمین فولام با حساب یک بر صفر پیروز شد و جمع امتیازاتش را به عدد 42 رساند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1266

به "خبرنگاران آنفیلد تفریحگاه لیگ جزیره؛ چلسی در اوج، لیورپول در بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آنفیلد تفریحگاه لیگ جزیره؛ چلسی در اوج، لیورپول در بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید