خبرنگاران ملی پوش وزنه برداری: بدون مربی شرایط ایده آلی ندارم

به گزارش مجله زیتوا، تهران- خبرنگاران- نخستین مدال آور وزنه برداری زنان با بیان اینکه بدون مربی شرایط ایده آلی ندارم اما در این مدت کوشش نموده ام آمادگی خود را در سطح بالا حفظ کنم، گفت: اگر قرار باشد به تنهایی تمرین کنم، نمی دانم در آینده چه وضعیتی خواهم داشت.

خبرنگاران ملی پوش وزنه برداری: بدون مربی شرایط ایده آلی ندارم

سیده الهام حسینی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: فدراسیون پویشی را با عنوان همت پهلوانانه و یاری مومنانه راه انداخت و هدف این بود تا به اقشاری که در کرونا آسیب دیدند، یاری کنیم. تنها کاری که از من برمی آمد به حراج گذاشتن مدالم بود که ارزش زیادی برایم دارد و اولین مدالم در تاریخ وزنه برداری زنان محسوب می گردد.

وی اضافه کرد: علاقه داشتم تا در این کار خیر شرکت کنم و یاری به همنوعان ارزش بالاتری از مدالم دارد و خوشحالم. از فدراسیون تشکر می کنم که در این کار خیر ما را شریک کرد و افتخار این را داشتم که به عنوان عضو کوچکی از نمایندگان زنان وزنه برداری این کار را انجام دهم.

ملی پوش وزنه برداری زنان عنوان نمود: بعد از شیوع ویروس کرونا، اکبر خورشیدی مشاور فنی تیم ملی همیشه با ما در تماس بود و تمرینات ما زیر نظر او کنترل می شد. وی حتی به ما گفت در روزهایی که شرایط بهتری داریم، وزنه های سنگین تر و در غیر این صورت وزنه های سبک تری بزنیم اما بدون حضور مربی کار برای ما سخت است.

وی ادامه داد: در این مدت تمام تلاشم این بود تا آمادگی خود را در سطح بالا حفظ کنم اما اگر قرار باشد خودم به تنهایی تمرین کنم و دور از اردو باشم نمی توانم بگویم چه رکوردی خواهم داشت.

حسینی گفت: اگر مسابقه ای بین المللی در چند ماه آینده برگزار گردد ما باید در شرایط ایده آل باشیم و اردو برگزار نمایند تا خود را به هدف نزدیک تر ببینیم. در خانه شرایط ایده آل برای تمرین را نداریم. در این مدت آمادگی خود را حفظ کردم اما افزایش رکورد احتیاج به شرایط ویژه و حضور مربی در کنار ورزشکاران است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 937

به "خبرنگاران ملی پوش وزنه برداری: بدون مربی شرایط ایده آلی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش وزنه برداری: بدون مربی شرایط ایده آلی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید