خبرنگاران 450 تن میوه در شهرستان ری توزیع می گردد

به گزارش مجله زیتوا، شهرری ـ خبرنگاران ـ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از توزیع 450 تن میوه شب عید با قیمت مصوب در مراکز عرضه شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران 450 تن میوه در شهرستان ری توزیع می گردد

موسی احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 250 تن پرتقال و 200 تن سیب برای تنظیم بازار شب عید و همچنین تامین احتیاج میوه مورد احتیاج مردم شهرستان ری تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه 25 مرکز عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح شهرستان ری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: 18 مرکز در سطح شهرری و مابقی در بخش های مختلف شهرستان میوه مورد احتیاج شب عید مردم ری را عرضه خواهند کرد.

احمد ادامه داد: جانمایی مراکز توزیع و عرضه میوه مورد احتیاج مردم در شهرستان ری با یک کار کارشناسی و براساس پراکندگی جمعیت اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازرسان اداره صمت شهرستان ری با همکاری بازرسان فرمانداری، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های اجرایی کار نظارت بر بازار شب عید را بر عهده دارند، اضافه نمود: هم اکنون 12 اکیپ بازرس از ساعات صبح تا ساعات انتهای شب کار نظارت بر قیمت کالاهای صرفی شب عید مردم شهرستان ری بر عهده دارند.

احمدی به نظارت انبارهای موجود در شهرستان ری درجهت مقابله با احتکار کالاهای مورد احتیاج مردم نیز اشاره نمود و گفت: خوشبختانه کار نظارت بر انبارهای دپو کالا به خوبی در سطح شهرستان ری در حال انجام است به طوری که بازرسان اداره صمت به همراه سایر دستگاه های اجرایی در روزهای اخیر کشفیات قابل توجهی داشته اند.

رییس اداره صمت شهرستان ری در انتها از مردم جنوب تهران درخواست کرد تا هرگونه گران فروشی، اختفا و کم فروشی را از طربق شماره تلفن 137 و مراجعه حضور به اداره صمت شهرستان ری گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد گردد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 577

به "خبرنگاران 450 تن میوه در شهرستان ری توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 450 تن میوه در شهرستان ری توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید