خوشه فرآوری محصولات زیتون در قزوین راه اندازی می گردد

به گزارش مجله زیتوا، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: با برگزاری مناقصه عمومی عامل توسعه پروژه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی انتخاب شد.

خوشه فرآوری محصولات زیتون در قزوین راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران قزوین:معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: با برگزاری مناقصه عمومی عامل توسعه پروژه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی انتخاب شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان شهریار کشاورز در جلسه انتخاب عامل توسعه خوشه فرآوری محصولات زیتون گفت: در راستای اجرای برنامه های توسعه ای شرکت شهرک های صنعتی و از آنجایی که خوشه های کسب و کار نقش محوری و بارزی در نیل به اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی و صنعتی کشور ایفا می نماید، با اعلام فراخوان عمومی و از بین چهار شرکت کننده، سید امیر محمد خطیبی به عنوان عامل توسعه خوشه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی انتخاب شد.

وی اضافه کرد: تشکیل خوشه فرآوری محصولات زیتون با هدف توسعه فراوری و اشتغال مربوط به این محصول و ایجاد انسجام بیشتر بین واحدهای فراوریی و فرآوری به زودی شروع شد که در حال حاضر قزوین رتبه دوم فراوری زیتون در کشور را داراست.

شهریار کشاورز گفت: با تشکیل خوشه زیتون، برندسازی زیتون طارم سفلی، بازاریابی و صادرات محصولات وابسته به زیتون، ایجاد شبکه های کسب و کار و.. از جمله فعالیتهای این حوزه می باشد.

عضو هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در خاتمه توضیح داد: آقای خطیبی به عنوان عامل توسعه خوشه فرآوری محصولات زیتون طارم سفلی قزوین به عنوان یک کارشناس توانمند قرار است طرح عملیاتی را برای راه اندازی خوشه و برند سازی آن انجام دهد که امیدواریم با حمایت لازم بتوان از این ظرفیت برای رونق فراوری در بخش زیتون بخوبی استفاده کرد

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1390

به "خوشه فرآوری محصولات زیتون در قزوین راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشه فرآوری محصولات زیتون در قزوین راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید