داریوش ارجمند: سریال ستایش ضد زن نیست

به گزارش مجله زیتوا، بازیگر سریال ستایش گفت: این سریال علی رغم تصور برخی در جامعه ضد زن نیست.

داریوش ارجمند: سریال ستایش ضد زن نیست

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگاران، پیرامون سریال و فصل سوم ستایش گفت:فصل سوم ادامه دوفصل گذشته است، در خیابان های تهران آدم هایی را دیدم که می گفتند کاش پدری مثل حشمت فردوس داشتیم و دخترانی را دیدم که می گفتند کاش پدرشوهری مثل حشمت فردوس داشتم.

ارجمند افزود:بسیاری از افراد می گویند این سریال ضد زن است، اما چنین چیزی نیست این موارد از اطلاعات اندک است، در جهان خانواده ها آرزو دارند اولین بچه آن ها پسر باشد چراکه می تواند خانواده را بعد از مرگ پدر حراست و حفاظت کند؛ دختر مال مردم است و بعد از ازدواج می رود و نام همسر خود را می گیرد، اما پسر می تواند خانواده، پدر، مادر، خواهر، برادر خود را حفظ کند و این روحیه در بیشتر جهان وجود دارد.

ارجمند بیان کرد:گرچه این حرف را دین من، پیامبرمن به زیبایی با رفتارشان در عمل خود کنار زده است، یعنی تمام ائمه ما از نسل دختر پیامبر هستند بنابراین دختر مهم است.

بازیگر سریال مرضیه پیرامون علاقه فردوس به دختر توضیح داد: برای فردوس دختر هم مهم است؛ وقتی که عروس او باردار است به او می گوید در اتاق تاریک نباش و در باغ 5 هزار متری راه برو تا بچه اکسیژن بگیرد.

وی ادامه داد:حشمت فردوس راهی که در این زندگی طی کرده را توضیح می دهد، او در کنار اخلاق هایی که دارد، اما جامعه و افراد جامعه را می شناسد به همین دلیل است که نه معتاد است، نه گردن کلفتی می کند چرا که به سختی به این مقام رسیده است و این سریال نشان می دهد چگونه برای رسیدن به هدف خود تلاش می کند.

وی پیرامون دنباله دار بودن قصه سریال ستایشبیان کرد: قصه سریال ستایش دنباله دار است و به فصل سوم رسیده شاید هم قسمت چهارم آن ساخته شود.

ارجمند گفت: ما در ستایش راستا زندگی شخصیت ها را دنبال می کنیم و چیزی در سریال به اجبار وارد نشده اگر اینگونه بود مردم سریال را قبول نمی کردند و در این یک سال گذشته دیگر نمی توانستیم جواب مردم را بدهیم که فصل سوم سریال ستایش چه زمانی پخش می شود پس مردم به سریال ستایش علاقه مند هستند.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 172

به "داریوش ارجمند: سریال ستایش ضد زن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش ارجمند: سریال ستایش ضد زن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید