دانشگاه آزاد اصفهان به فناوری فراوری بذر هیبرید دست یافت

به گزارش مجله زیتوا، سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد از دستیابی دانشگاه آزاد اصفهان به فناوری فراوری بذر هیبرید اطلاع داد.

دانشگاه آزاد اصفهان به فناوری فراوری بذر هیبرید دست یافت

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه آزاد اصفهان به فناوری فراوری بذر هیبرید دست یافت.

سیدمحمدجواد صدری مهر، سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد، مهدی پندار، معاون بهره وری مالی سازمان اوقاف و پیغام نجفی، سرپرست دانشگاه آزاد اصفهان از اقدامات اجرایی راه اندازی کارخانه فراوری بذر هیبرید دانشگاه آزاد اصفهان بازدید کرد.

صدری مهر در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه این فناوری کشور را از واردات این نوع بذر بی احتیاج می نماید، گفت: دستیابی به این فناوری گام بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می رود و صادرات آن سبب درآمدزایی و رشد مالی کشور نیز می گردد.

سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اعلام نمود: از تمام توان دانشگاه آزاد در پیشبرد اهداف و تأمین احتیاج های این طرح ملی استفاده می کنیم.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد و سازمان اوقاف برای رسیدن به این فناوری، گفت: ملی شدن این طرح و حمایت همه جانبه از اجرای آن، تا رسیدن به نتایج ملموس در واقع نوعی حمایت قاطع از طرح های دانش بنیان است.

صدری مهر توضیح داد: در راستای اجرای این طرح تا کنون در 5 نقطه از کشور اقدامات اجرایی مهمی اجرا شده و تجاری سازی و گسترش این طرح نه تنها صندلی مالی ایران را به عنوان یکی از قدرت های منطقه ارتقاء می دهد، بلکه راستا درستی را برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم می سازد تا در بستر های جدید علمی در راه استقلال کشور گام بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 215

به "دانشگاه آزاد اصفهان به فناوری فراوری بذر هیبرید دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اصفهان به فناوری فراوری بذر هیبرید دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید