پنجاهمین رویداد استارتاپی همفکر، در دانشگاه شاهرود برگزار گردید

به گزارش مجله زیتوا، پنجاهمین رویداد استارتاپی همفکر شاهرود، همزمان با جشن دوسالگی این استارتاپ، در محل تالار اقاقیا دانشگاه شاهرود برگزار گردید.

پنجاهمین رویداد استارتاپی همفکر، در دانشگاه شاهرود برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ورود به دانشگاه های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پنجاهمین رویداد استارتاپی همفکر شاهرود همزمان با جشن دوسالگی همفکر شاهرود، در محل تالار اقاقیا این دانشگاه برگزار گردید.

همفکر بستری برای انتقال تجربه ها و توسعه ارتباطات حرفه ای است. کارآفرین ها، صاحبان ایده، متخصصین و دانشجویان رشته های مختلف، سرمایه گذارها، مشاور ها و سایر علاقه مندان به کسب وکار در همفکر گرد هم آمده و در خصوص ایده ها، استارت آپ ها، کسب وکار ها و علاقه مندی های خود به تبادل نظر می پردازند.

شرکت کنندگان در همفکر با یکدیگر همفکری و مشورت کرده و اطلاعات و تجربیاتشان را به اشتراک می گذارند. ارتباطاتی که در همفکر شکل می گیرد می تواند زمینه ساز آغاز همکاری های جدید گردد.

در پنجاهمین رویداد همفکر شاهرود (جشن دوسالگی همفکر شاهرود)، ضمن مرور تصاویر رویداد های همفکر شاهرود در 2 سال گذشته، سید حسین موسوی دبیر کانون مردم نهاد نوآوران و فناوران و برگزارکننده همفکر شاهرود به ارائه گزارشی پیرامون رویداد همفکر شاهرود، تعداد شرکت کنندگان در همفکر، مسائل و دستاورد ها و برنامه های آینده کانون نوآوران و فناوران پرداخت.

گفتنی است در طی مدت دو سال، بیش از 60 رویداد همفکر T. بیش از 50 رویداد رسمی ثبت شده و حدود 10 رویداد غیر رسمی برگزار گردیده است که در این رویدادها، بیش از 800 شرکت کننده حضور داشته اند.

در ادامه سید ایمان حسینی، مدیر اداره کارآفرینی دانشگاه با توجه به آمار های بخش اشتغال و همچنین اقدامات و فعالیت های اداره کارآفینی دانشگاه به بیان نکاتی پیرامون اهمیت کارآفرینی و ورود به این حوزه پرداخت.

سپس در ارتباطی مستقیم با حمیدرضا احمدی بنیانگذار رویداد های همفکر و استارتاپ ایوند (سامانه ثبت و مدیریت رویداد) مطالبی پیرامون همفکر و تجربه های استارتاپی و مباحثی از جمله برگزاری همفکر در بیش از 30 شهر ایران و هزاران دنبال کننده، اهمیت ارتباطات در کارآفرینی و بیان تجارب از استارتاپ ایون ارائه شد.

در ادامه سحر خوش آبادی کارشناس فناوری پارک علم و فناوری استان سمنان با اشاره به اهتمام دولت و شرکت های خصوصی به حمایت از شرکت های کوچک و متوسط، با هدف ایجاد زیرساخت های اقتصاد دانش بنیان، مراکز دولتی و خصوصی ارایه دهنده خدمت در این حوزه را معرفی نمود و ضرورت همکاری این سازمان ها در راستای هم افزایی خدمات قابل ارایه به کارآفرینان و نوآوران را خاطر نشان شد.

شایان ذکر است که دانشگاه صنعتی شاهرود، پارک علم و فناوری استان سمنان، اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، مراکز خصوصی کارآفرینی، مجموعه رسانه ای جارچی شاهرود و مجموعه غذایی ملاقه از جمله حامیان رویداد غیرانتفاعی و مردم نهاد همفکر شاهرود می باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 522

به "پنجاهمین رویداد استارتاپی همفکر، در دانشگاه شاهرود برگزار گردید" امتیاز دهید

2 کاربر به "پنجاهمین رویداد استارتاپی همفکر، در دانشگاه شاهرود برگزار گردید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجاهمین رویداد استارتاپی همفکر، در دانشگاه شاهرود برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید