دانشگر: چرا یزدانی به جای جام جهانی باید به لیگ یک برود؟

به گزارش مجله زیتوا، مدافع استقلال معتقد است فشاری که به دو مدافع دیگر این تیم آوردند باعث می گردد این دو به جای سفر به قطر و حضور در جام جهانی، در لیگ یک بازی نمایند.

دانشگر: چرا یزدانی به جای جام جهانی باید به لیگ یک برود؟

به گزارش خبرنگاران، محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از فزونی یک بر صفر این تیم برابر فجر اظهار کرد: پیروزی خوبی بود. این پیروزی را به طرفداران تقدیم می کنم اما ما خرسند نیستیم زیرا با دو بازیکن ما، به طرز بدی برخورد شد. طوری با آن ها برخورد می گردد که انگار آنها نمی خواهند به سربازی بروند. چه تفاوتی دارد که دو ماه دیرتر بروند؟ از دیروز 2000 مطلب علیه بازیکنان ما زده اند و با روحیه آن ها بازی می گردد. من خودم در فجر سپاسی خدمت کردم. این دو نفر اگر دو ماه دیرتر بروند، هیچ چیزی نمی گردد. سه ماه دیگر جام جهانی است. یزدانی این همه سال زحمت کشیده و ملی پوش هم است.

وی ادامه داد: بازیکن از نظر روحی افت می نماید. ما بردیم اما از این برد خرسند نیستیم. بحث مسئولیت من نیست زیرا ما دوست داریم کنار هم باشیم. خواهش می کنم به آن دامن نزنیم و بزرگش نکنیم. این دو ماه به ضرر آن ها می گردد زیرا به جای جام جهانی، باید به لیگ یک بروند و آینده اشان به خطر می افتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1765

به "دانشگر: چرا یزدانی به جای جام جهانی باید به لیگ یک برود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگر: چرا یزدانی به جای جام جهانی باید به لیگ یک برود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید