درآمدزایی پرسپولیس از راهی غیرمنتظره

به گزارش مجله زیتوا، در دو فصل گذشته یکی از راه های درآمدزایی باشگاه های ایرانی به روی آنها بسته شده بود اما حالا به نظر می رسد با انجام واکسیناسیون، حداقل از نیم فصل دوم تماشاگران اجازه ورود به استادیوم را خواهند داشت.

درآمدزایی پرسپولیس از راهی غیرمنتظره

این در حالی است که البته ورود تماشاگران به استادیوم احتمالا بستری را خواهد داشت که در دو سال گذشته ایجاد نشده و هر تیم برای فروش بلیت باید تزریق واکسن را مدنظر قرار دهد و از یک سامانه هوشمند متصل به سامانه سلامت استفاده کند. باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام آمادگی کرد که با اپلیکیشن تازه خود این کار را انجام دهد.

نکته مهم اینکه اگر ورود تماشاگران از نیم فصل دوم آزاد گردد، پرسپولیس شش میزبانی خواهد داشت که یکی برابر استقلال در شهرآورد مرکز خواهد بود. این یعنی سرخپوشان پتانسیل استفاده از فروش بلیت برای 420 هزار نفر را خواهند داشت و اگر بتوانند حتی 70 درصد حداکثر پتانسیل را محقق نمایند، با احتساب میانگین قیمت 30 هزار تومانی برای بلیت استادیوم، به عایدی خالص 10 میلیاردی خواهند رسید.

این در حالی است که یک بازی سرخ ها مقابل سپاهان باید در زمین بی طرف برگزار گردد و در صورتی این حکم بشکند، احتمالا با حضور 78 هزار نفری هواداران دو تیم، رقم عایدیزایی افزایش خواهد یافت.

پرسپولیس این روزها مشغول انجام مذاکرات برای شروع همکاری با کارگزار تازه است و حالا این عایدی از بلیت فروشی هم به نوعی کار را برای سرخپوشان بهتر خواهد نمود. هرچند که اگر میزبانی مسابقت لیگ قهرمانان هم به این تیم برسد، یک عایدی دیگر نیز سرازیر خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1615

به "درآمدزایی پرسپولیس از راهی غیرمنتظره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی پرسپولیس از راهی غیرمنتظره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید