دیدنی هایی در جنوب شرق آسیا

به گزارش مجله زیتوا، سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا می تواند بسیار هیجان انگیز و لذت بخش باشد. سنگاپور، اندونزی، مالزی و تایلند مقاصدی هستند که سالانه گردشگران بسیاری به آن ها سفر می نمایند. خبرنگاران با چند پیشنهاد برای گردش و خوشگذرانی در این کشورها همراه شماست:

دیدنی هایی در جنوب شرق آسیا

به جزیره های استوایی سفر کنید:

تعداد جزایر استوایی این منطقه از دنیا به مقدار ای زیاد است که نمی توان آن ها را نام برد. بعضی از برترین جزایر دنیا در این منطقه قرار داشته و شما می توانید در ساحل لم داده، به تماشای غروب خورشید نشسته و آب تنی کنید. بعضی از برترین پیشنهاد ها عبارتند از: جزایر پرهنتیان (Perhentian) در مالزی، جزیره رابیت (Rabbit) در کامبوج ، جزایر کولانتا (Ko Lanta) ، کوچانگ (Ko Chang) و پارک ملی تاروتائو (Ko Tarutao National Park) در تایلند.

در منطقه سیپیدان غواصی کنید:

این منطقه زیبا در برونئوی مالزی قرار داشته و یکی از برترین منطقه ها دنیا برای غواصی به شمار می رود. اگر دارای مدرک و مهارت در غواصی هستید، حتما این برنامه را در سفر خود داشته باشید. این بخش از مالزی چندان گردش گر پذیر نیست و این محل برای داشتن تعطیلاتی آرام و سرشار از هیجان دنیای زیر آب، ایده ال است.

از هوچی مین تماشا کنید:

شهر هوچی مین (Ho Chi Minh) در ویتنام بسیار زیبا و شلوغ است و با حضور در آن تجسم کاملی از یک شهر جنوب شرق آسیا را خواهید داشت. در این شهر شما حیرت زده می شوید که چگونه این حجم از ماشین ها و آدم ها در کنار یکدیگر در حال حرکت هستند، اما این موضوع واقعیت داشته و شما شاهد این حجم بزرگ از جمعیت خواهید بود.

تماشای طلوع خورشید در پس زمینه قله های آتش فشانی اندونزی:

یکی از مشهورترین جاذبه های توریستی در جاوا، قله مونت برومو (Mount Bromo) و پارک ملی این منطقه است. آتشفشان این منطقه بسیار زیبا و فعال بوده و قطعا تماشای فعالیت و گاز خارج شده از دهانه آن برای هر کسی مجذوب کننده بوده و می تواند سوژه خوبی برای عکاسی باشد به ویژه که محیط اطراف آن پوشیده از ماسه بوده و شبیه به سطح کره ماه است. اگر در اواسط آگوست به این محل سفر کنید، شانس تماشا مراسم تشریفاتی و سنتی اوپاکارا کاسادو (Upacara Kasodo) را دارید که به وسیله افراد قبیله تنگرس (Tenggerese) برگزار می گردد. در این روز شما باید صبح زود و پیش از طلوع خورشید از خواب بیدار شده و نظاره گر یکی از زیباترین منظره ها طلوع خورشید در طول عمرتان باشید.

اقامت در جزیره بالی:

جزیره بالی اصلی ترین مقصد گردشگری در اندونزی محسوب شده و ساحل کوتا (Kuta beach) در این جزیره به علت داشتن جشن های مشهور و امکان موج سواری، بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. در بالی بسیاری از تماشای ها وجود دارد که نمی توان طی یک شبانه روز از آن ها بازدید کرد. مزارع برنج، جنگل های سرسبز، شهر زیبای اوبود با جاذبه های هنری و غذاهای خوشمزه و رسوم سنتی ویژه خود همه همه از تماشای های بالی محسوب می شوند.

تماشای خلیج هالونگ:

خلیج هالونگ، تنها چند ساعت با شهر هانوی فاصله داشته و در یکی از اصلی ترین مسیرهای دریایی آسیا قرار گرفته است. در این جزیره می توانید سفرهای ماهیگیری را برنامه ریزی کنید که در آن فرصتی ایده ال برای تماشای طبیعت زیبای ویتنام وجود دارد. سعی کنید این برنامه تفریحی را با یک شرکت معتبر انجام دهید، پرداخت هزینه بیشتر برای این سفر، ارزش داشته و برای این برنامه خاص به فکر کاهش هزینه ها نباشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1787

به "دیدنی هایی در جنوب شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی هایی در جنوب شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید