رالی گردشگری خودروهای تاریخی از تهران تا سمنان برگزار می گردد

به گزارش مجله زیتوا، کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، رالی گردشگری خانوادگی، ویژه وسیله های نقلیه تاریخی را برگزار می نماید.

رالی گردشگری خودروهای تاریخی از تهران تا سمنان برگزار می گردد

میراث آریا:این رالی 7 و 8 شهریور 98 با شرکت خودروهای متعلق به دهه های 50، 60 و 70 میلادی در جهت تهران - سمنان و جهت بازگشت سمنان - تهران برگزار می گردد.

اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیل رانی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی گفت: رالی تهران - سمنان که به مناسبت هفته دولت، با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و در راستای اهداف دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی برگزار می گردد، به هیچ عنوان مسابقه سرعت نیست و ملاک برگزیده شدن در آن نحوه صحیح نقشه خوانی، جهتیابی و رانندگی صحیح است و با توجه به قوانین و مقررات هدایت و رانندگی کشور انجام می گردد.

در این رالی هشت تیم داوری و کنترل، عملکرد شرکت نمایندگان را آنالیز می نمایند و در سرانجام پنج نفر از رانندگان و نقشه خوانان بر تر معرفی و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

رالی گردشگری وسیله های نقلیه تاریخی بر اساس قوانین فدراسیون بین المللی اتومبیل رانی (FIA) و با رعایت قوانین داخلی کشور در جاده های عمومی برگزار می گردد.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به دبیرخانه رالی مستقر در دفتر اتومبیل رانی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران به نشانی تهران، خیابان فیاض بخش، نبش کوچه دنیا گردی، پلاک 33 مراجعه و یا با شماره تلفن 66755591 (021) تماس حاصل نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 34

به "رالی گردشگری خودروهای تاریخی از تهران تا سمنان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی گردشگری خودروهای تاریخی از تهران تا سمنان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید