رونمایی از گزینه های خط حمله پرسپولیس؛ از مهاجم استقلال تا ستاره محبوب کی روش

به گزارش مجله زیتوا، گفته می گردد یحیی گل محمدی در جلسه با مدیرعامل قرمزها فهرست بازیکنان مدنظرش را هم به جعفر سمیعی، داده تا مذاکرات شروع گردد.

رونمایی از گزینه های خط حمله پرسپولیس؛ از مهاجم استقلال تا ستاره محبوب کی روش

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرونده محرومیت عیسی آل کثیر که به تازگی توسط ای اف سی مجدد تایید شده، برنامه های پرسپولیس و یحیی گل محمدی را کاملا بر هم زده است. یحیی گل محمدی که پیروز شد به همراه پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به فینال این مسابقات صعود کند، حالا بدون مهاجم نوک گلزن کار سختی پیش رو دارد و این موضوع در بازی برابر سایپا کاملا مشهود بود.

اگرچه عنوان شده مسئولان این باشگاه قرار است پرونده عیسی را به دادگاه عالی ورزش ببرند، اما با توجه به زمان بر بودن این موضوع و شروع مسابقات لیگ برتر و ناکامی در گل زنی برابر سایپا، معین شد این تیم معضل جدی در خط حمله دارد و کارش برای دفاع از عنوان قهرمانی چهار دوره گذشته بسیار سخت است.

کادر فنی پرسپولیس در کوشش است تا با خارج کردن نام عیسی آل کثیر از فهرست بازیکنان پرسپولیس، از آنجا که مهاجم جنوبی قرمز ها نمی تواند تا فروردین ماه 1400 برای آن ها به میدان برود (در صورتی که اعتراض پرسپولیس در دادگاه حکمیت به جایی نرسد)، یحیی می خواهد مهاجم جدید و چارچوب شناس با شم گلزنی بالا به پرسپولیس بیاورد تا زمان بازشدن پنجره جابجایی که قرار است عیسی دوباره به ترکیب برگردد، مسئله ای در خط حمله تیمش به وجود نیاید.

گفته می گردد یحیی گل محمدی در جلسه با مدیرعامل قرمز ها فهرست بازیکنان مدنظرش را هم به جعفر سمیعی، داده تا مذاکرات شروع گردد، اما اینکه مهاجم مدنظر سرمربی پرسپولیس برای جانشینی عیسی چه کسی است، موضوعی است که این روز ها توسط رسانه به سوژه داغی تبدیل شده است.

پیش از این عنوان شد مسئولان باشگاه پرسپولیس با مرتضی تبریزی، مهاجم فصل پیش استقلال به توافقات اولیه رسیده اند و قرار است او را جذب نمایند، اگرچه حمید مطهری، دستیار یحیی گل محمدی می گوید حضور او در باشگاه منتفی است، ولی نزدیکان باشگاه صحبت های اولیه با این بازیکن را تأیید نموده اند. دیگر مهاجمی که به تازگی نامش اطراف باشگاه شنیده می گردد رضا شکاری است؛ مهاجم تراکتور که به تازگی قراردادش با باشگاه را به صورت یک طرفه فسخ نموده است. شکاری قبل از اینکه به تراکتور برود با پرسپولیس به توافق هم رسید، ولی در نهایت مشکلاتی که بر سر قرارداد این بازیکن با باشگاه روسی سابقش وجود داشت کاری کرد که پرسپولیسی ها ریسک ننمایند و بی خیال ادامه مذاکرات شوند. حالا که شکاری مسئله ای برای بازی کردن ندارد و قراردادش هم با تراکتور فسخ شده، دوباره گزینه حضور در پرسپولیس شده و در این بین حمایت یحیی را هم دارد. اما مشکل اینجاست که مسئولان تراکتور همین حالا خط و نشان کشیده اند که اگر شکاری به پرسپولیس برود از دو طرف شکایت می نمایند.

پیمان بابایی مهاجم فصل پیش سومقامیت آذربایجان که به صورت قرضی از ماشین سازی به این تیم رفته بود در بازگشت به لیگ برتر ایران و باشگاه ماشین سازی با پیشنهاد پرسپولیس روبه رو شده است و با توجه به اینکه فصل قبل در لیگ آذربایجان بازی نموده است سهمیه لیگ فزونی محسوب نمی گردد، گفته می گردد مسئولان باشگاه پرسپولیس با این بازیکن هم مذاکراتی داشته اند و غیبت بابایی در فهرست بازیکنان ماشین سازی برابر شهرخودرو مشهد این احتمال را بیشتر نموده است که بابایی قصد ندارد فصل آینده با پیراهن ماشین سازی به میدان برود.

امین قاسمی نژاد مهاجم شهر خودرو و شاگرد فصل گذشته یحیی گل محمدی که در هفته اول پیروز شد 2 بار دروازه ماشین سازی را باز کند یکی دیگر از گزینه های خط حمله قرمز ها است که به نظر می رسد با توجه به رابطه خوب یحیی و حمیدوای شرایط این انتقال راحت تر به نظر برسد.

با این حال، جدید ترین گزینه ای که نامش حوالی باشگاه شنیده می گردد رضا قوچان نژاد است، او که این روز ها بازیکن تیم زووله هلند است در یکی، دو فصل اخیر بار ها به نزدیکی باشگاه پرسپولیس رسید، ولی هر بار بنا بر دلایلی عقد قراردادش میسر نشد. گفته می گردد پرسپولیس برای به خدمت دریافت رضا قوچان نژاد باید مبلغی در حدود 600 هزار یورو بابت رضایت نامه و دستمزد این بازیکن هزینه کند. تامین پول دستمزد بازیکنی مثل قوچان نژاد هم با توجه به شرایط این روز های باشگاه پرسپولیس معضلی جدی است.

باید منتظر ماند و دید که در چند روز آینده کدامیک از این بازیکنان در پرسپولیس شاگرد یحیی گل محمدی می شوند تا بتوانند بار خط حمله قرمز ها را به دوش بکشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1033

به "رونمایی از گزینه های خط حمله پرسپولیس؛ از مهاجم استقلال تا ستاره محبوب کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گزینه های خط حمله پرسپولیس؛ از مهاجم استقلال تا ستاره محبوب کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید