رگبار پراکنده و وزش باد شدید در بعضی مناطق کشور

به گزارش مجله زیتوا، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی چهار روز آینده در بعضی مناطق کشور رگبار پراکنده گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد، گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

رگبار پراکنده و وزش باد شدید در بعضی مناطق کشور

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی امروز (26 خرداد ماه) و فردا (27 خرداد ماه) در بعضی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد، اظهار کرد: این شرایط طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (28 و 29 خرداد) در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه در ساعات بعدازظهر روزهای پنجشنبه و آدینه (29 و 30 خرداد ماه) در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان نیز احتمال رگبار پراکنده وجود دارد، گفت: طی پنج روز آینده آسمان سایر مناطق کشور صاف و آفتابی است.

به گفته ضیاییان، امروز (26 خرداد ماه) در جنوب استان های تهران، البرز، سمنان، قم، شمال مرکزی و شمال اصفهان و طی دو روز آینده در خوزستان، بوشهر، غرب ایلام، شمال خلیج فارس و بخش هایی از شمال شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه نمود: طی سه روز آینده خلیج فارس به ویژه بخش های مرکزی آن مواج پیش بینی می گردد.

ضیاییان در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (27 خرداد ماه) صاف، در بعضی ساعات قسمتی ابری و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال وزش باد شدید با حداکثر دمای 37 و حداقل دمای 23 درجه سانتی گراد و روز چهارشنبه (28 خرداد ماه) کمی ابری و در بعضی ساعات وزش باد با حداکثر 37 و حداقل دمای 24 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 821

به "رگبار پراکنده و وزش باد شدید در بعضی مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار پراکنده و وزش باد شدید در بعضی مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید