ستیِن: در شیرین ترین رؤیاهایم هم تصور نمی کردم سرمربی بارسلونا شوم، دیروز در گاوداری بودم و امروز در بهترین باشگاه جهان

به گزارش مجله زیتوا، سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا در اولین نشست خبری خود در این تیم اعتراف کرد که هیچگاه تصور نمی نموده راهنمایی قهرمان فصل گذشته لالیگا را برعهده بگیرد.

ستیِن: در شیرین ترین رؤیاهایم هم تصور نمی کردم سرمربی بارسلونا شوم، دیروز در گاوداری بودم و امروز در بهترین باشگاه جهان

با تورهای نوروزی اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، نشست خبری مراسم معارفه کیکه ستیِن سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا عصر امروز (سه شنبه) در استادیوم نوکمپ برگزار گردید و او برای اولین بار به عنوان جانشین ارنستو والورده در کادر فنی آبی و اناری ها با رسانه ها صحبت کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال بتیس در ابتدای این نشست خبری گفت: از باشگاه بارسلونا تشکر می کنم. در شیرین ترین رؤیاهایم هم تصور نمی کردم که سرمربی این تیم شوم. امروز برای من روز خاصی است اما در ابتدا لازم می دانم که از باشگاه تشکر کنم و بگویم که برای پیشبرد این پروژه و قبول این چالش انگیزه فراوانی دارم.

ستین اضافه کرد: روز گذشته در روستای مان و در گاوداری کنار گاوها بودم و امروز بهترین بازیکنان فوتبال جهان را تمرین دادم. والورده همواره به نظر من یک انسان درست و موجه بوده است. من برای کاری که او تا الان در بارسلونا انجام داده ارزش فراوانی قائلم، برای اصول کاری اش و برای شیوه انجام کارهایش. با او صحبت کردم و خواستم که مرا راهنمایی کند، چون چیزهای زیادی از کارهایی که او انجام داده در ادامه راه به من یاری خواهد نمود. می خواهم از او تشکر کنم، چون تیمی برای من باقی گذاشته که صدرنشین جدول است. شما به عنوان یک مربی وقتی راهنمایی یک تیم را برعهده می گیرید، همواره انتظار دارید که آن تیم را در وضعیتی سخت تحویل بگیرید اما کارهایی که والورده انجام داده بدون شک جای تشکر دارد و نتیجه اش آن شده که من الان سرمربی تیم صدرنشین جدول شده ام که این معمول نیست.

سرمربی جدید آبی و اناری ها اضافه کرد: اولین ارتباطی که با بازیکنان تیم داشتم، خوب بود. آنها با بخش بسیار زیادی از کارهایی که ما قرار است انجام دهیم، آشنا هستند. ما مسئله ای با سطح توقعات موجود از تیم نداریم و من، دستیارانم و دیگر افراد باشگاه در بهترین شرایط همکاری مان را شروع خواهیم کرد.

ستین درباره اهدافش در بارسلونا تأکید کرد: بدون شک هدف من بردن تمام جام های ممکن است. بارسلونا جز اینکه هر سال برای بردن تمام جام ها کوشش کند، راه دیگری ندارد و باید تا جایی که می تواند افتخار کسب کند. ما نباید تنها به ارائه بازی های زیبا بسنده کنیم و ضروری است که جام هم ببریم.

تمرین دادن مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان موضوع دیگری بود که ستین درباره آن صحبت کرد و گفت: من در سال های اخیر از تماشای بازی های بارسلونا کلی لذت برده ام و حالا قرار است راهنمایی بازیکنانی که باعث می شدند من از فوتبال لذت ببرم را برعهده بگیرم. با مسی و دیگر بازیکنان تیم صحبت نموده ام. به مسی گفتم که چقدر او را تحسین می کنم اما هر یک از بازیکنان تیم برای من صندلی خودش را دارد. از حالا ما باید به فکر بازی های پیش روی مان باشیم. برای ما چیزی که اهمیت دارد، ماهیت و فلسفه بازی مان است و اینکه برنامه روشنی برای بازی کردن داشته باشیم. فلسفه بازی بارسلونا تغییر نخواهد نمود اما اینکه بازی ما یک الگوی تعیین می خواهد را رد نمی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 410

به "ستیِن: در شیرین ترین رؤیاهایم هم تصور نمی کردم سرمربی بارسلونا شوم، دیروز در گاوداری بودم و امروز در بهترین باشگاه جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستیِن: در شیرین ترین رؤیاهایم هم تصور نمی کردم سرمربی بارسلونا شوم، دیروز در گاوداری بودم و امروز در بهترین باشگاه جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید