میلان منتفی شد؛ توافق بازیکن بارسلونا با لیدز

به گزارش مجله زیتوا، جونیور فیرپو مدافع چپ بارسلونا با لیدزیونایتد به توافق رسید و راهی این تیم خواهد شد.

میلان منتفی شد؛ توافق بازیکن بارسلونا با لیدز

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جونیور فیرپو تابستان 2019 از رئال بتیس به بارسلونا پیوست تا ذخیره ای مناسب برای جوردی آلبا باشد. جونیور که سابقه بازی برای تیم های پایه اسپانیا را دارد، در دو سال گذشته به ندرت توانسته برای بارسا به میدان برود.

فصل قبل او هفت بازی در لالیگا، یک بازی در سوپرکاپ اسپانیا، 4 بازی در کوپا دل ری و شش بازی در لیگ قهرمانان انجام داد و با وجود نیمکت نشینی های زیاد اما در ایتالیا و انگلیس همچنان خواستار دارد.

در حالی که گفته می شد او با میلان مذاکراتی جدی داشته و به سری آ خواهد رفت ولی طبق ادعای اسکای اسپورتس، بارسلونا با لیدز بر سر انتقال او به توافق رسید و جوینور هم از این مساله استقبال نموده است. لیدز برای وی 15 میلیون یورو پرداخت می نماید و از این مبلغ 15 درصد به بتیس تعلق خواهد گرفت.

توافق دو طرف قطعی است و به زودی باید منتظر رسمی شدن این انتقال باشیم.

جونیور در تمام تیم های پایه اسپانیا سابقه بازی دارد و به تیم ملی اسپانیا هم دعوت می شد ولی پیوستن به بارسا او را از لاروخا دور کرد. جونیور اخیرا در جریان یک مصاحبه گفت که هدفش حضور در جام جهانی 2022 با اسپانیاست و می خواهد به تیمی برود که در آن فیکس بازی کند.

او از میلان، اینتر، ناپولی، فیورنتینا و وستهام پیشنهاد داشت ولی مقصد بعدی اش لیدز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1431

به "میلان منتفی شد؛ توافق بازیکن بارسلونا با لیدز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان منتفی شد؛ توافق بازیکن بارسلونا با لیدز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید