سرمربی تنها تیم تمام برد لیگ تنیس روی میز: حرفه ای ترین هستیم

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور پنجشنبه گذشته پس از رقابت سه روزه میان هشت تیم شرکت کننده به انتها رسید. در انتها این رقابت ها شهرداری کرج به عنوان تنها تیم تمام برد صدرنشین گروه ب شد.

سرمربی تنها تیم تمام برد لیگ تنیس روی میز: حرفه ای ترین هستیم

شهرداری کرج در حالی این عملکرد و صدرنشینی را در کارنامه خود ثبت کرد که دومین سال حضور در لیگ برتر تنیس روی میز را تجربه می نماید؛ این تیم سال گذشته اولین حضور در لیگ برتر را با عنوان سومی به خاتمه رساند اما سال جاری حداقل راهیابی به فینال را دنبال می نماید.

امیر بخشی سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج که تیمش در رقابت با دانشگاه آزاد، نفت آبادان و پادما یدک اصفهان صدرنشین شد در مصاحبه با خبرنگاران عملکرد این تیم در مرحله رفت لیگ تنیس روی میز را فراتر از انتظار مطرح کرد و گفت: بازیکنان شهرداری کرج با پشت سر گذاشتن دوره کامل تمرینی برای بدنسازی و فنی در لیگ شرکت کردند و به همین دلیل آمادگی بالایی داشتند.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت های کرونایی و به خاطر توجه کافی و به موقع مسئولان در ایجاد شرایط لازم، سه ماه پیش از شروع مسابقات اردوی تمرینی خود را شروع کردیم، به همین دلیل با وجود ترکیب جوانی که در اختیار داریم، توانستیم در نتیجه گیری پیروز عمل کنیم تمام دیدارهای خود را با برد و بدون تساوی و باخت به خاتمه برسانیم. در کل نتایجی که کسب کردیم و عملکردی که بازیکنان داشتند خیلی بالاتر از انتظارمان بود.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج اظهار داشت: به جز حمیدرضا طاهرخانی که جزو ملی پوشان تنیس روی میز کشور است سایر بازیکنان ما به قدری جوان هستند که تجربه زیادی در لیگ برتر ندارند. میانگین سنی آنها بین 18 تا 20 سال است، همین مسئله هم گویای تجربه کم تیم است اما با این شرایط تیمم پیروز شد بالاتر از دانشگاه آزاد که سال گذشته نایب قهرمان لیگ شد و با 3.5 اختلاف امتیاز با این تیم صدرنشین گروه گردد.

شهرداری کرج در حالی با ترکیبی جوان تنها تیم تمام برد مرحله رفت لیگ تنیس روی میز لقب گرفت که تیمی مانند فراسنج (گروه الف) با در اختیار داشتن ملی پوشانی همچون برادران عالمیان متحمل یک تساوی شد و با دو برد صدرنشینی را از آن خود کرد، بخشی در واکنش به این موضوع گفت: در اینکه نوشاد و نیما عالمیان بهترین های تنیس روی میز ایران هستند، شکی نیست اما به هر حال بعضاً بازیکنان اینچنینی هم در شرایطی قرار می گیرند که نمی توانند عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. از طرفی بازیکنان دیگر به اندازه ای انگیزه دارند که خودی نشان دهند و در پیروزیت تیم شان تاثیرگذار باشند. بازیکنان جوان من چنین شرایطی دارند.

وی در پاسخ به اینکه شهرداری کرج در دومین سال حضور در لیگ برتر کسب چه جایگاهی را دنبال می نماید؟، گفت: به فینال لیگ برتر فکر می کنیم. برای رسیدن به این هدف هم باید به حفظ فاصله امتیازی خود با رقیبان توجه کنیم. تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله نیمه نهایی می شوند. اگر این فاصله امتیازی را در دور برگشت هم حفظ کنیم، می توانیم گام بلندی در راستای هدف مان برداریم.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج در خاتمه تاکید نمود: به جرات می توانم بگویم که شهرداری کرج حرفه ای ترین تیم لیگ تنیس روی میز است. همه تیم ها 10 روز و نهایتاً دو هفته پیش از شروع مسابقات تمرینات شان را شروع کردند اما ما سه ماه زودتر اردوی خود را تشکیل دادیم. از 17 دی ماه هم تمرینات مان را از سر می گیریم تا برای دور برگشت آماده شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1146

به "سرمربی تنها تیم تمام برد لیگ تنیس روی میز: حرفه ای ترین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تنها تیم تمام برد لیگ تنیس روی میز: حرفه ای ترین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید