سیل به 3242 واحد روستایی و شهری در 10 شهرستان استان کرمان خسارت وارد کرد

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون قطعی آب تمامی 60 روستای دچار مشکل حل شده است گفت: همچنین در اثر سیلاب شبکه برق 100 روستای استان کرمان قطع شده بود که خوشبختانه در حال حاضر مشکل قطعی برق تمامی این روستاها نیز حل و هیچ روستایی در استان کرمان قطعی آب و برق ندارد.

سیل به 3242 واحد روستایی و شهری در 10 شهرستان استان کرمان خسارت وارد کرد

مجید سعیدی در گفت وگو با خبرنگاران درباره بازگشایی راه های مسدود شده در جنوب استان کرمان در پی بارش برف و باران از 5 روز گذشته گفت: از 402 روستای درگیر شده در بارش برف و باران در استان کرمان تا به امروز 393 روستا راه ارتباطی آنها بازگشایی شده و تنها 9 روستا باقی مانده است که انشالله تا فردا کلیه راه های روستایی استان کرمان که درگیر سیلاب شده اند بازگشایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون قطعی آب تمامی 60 روستای دچار مشکل حل شده است اضافه نمود: همچنین در اثر سیلاب شبکه برق 100 روستای استان کرمان قطع شده بود که خوشبختانه در حال حاضر مشکل قطعی برق تمامی این روستاها نیز حل و هیچ روستایی در استان کرمان قطعی آب و برق ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با بیان اینکه عصر امروز به دلیل طغیان رودخانه ها و جاری شدن آب در 2 روستای شهرستان قلعه گنج امدادرسانی به این منطقه به صورت هوایی صورت گرفت اضافه نمود: طبق برآوردهای اجرا شده از 10 شهرستان استان کرمان و دستگاه های اجرایی تا به امروز 129 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی و 69 میلیارد تومان خسارت به بخش راه در پی بارش های برف و باران طی 5 روز گذشته در استان کرمان وارد شده است.

وی با بیان اینکه در پی بارش های اجرا شده در استان کرمان 3242 واحد روستایی و شهری دچار آسیب شده اند اضافه نمود: همچنین اعلام شده است در این 10 شهرستان، سیل به 661 واحد روستایی نیز خسارت های معشیتی وارده شده که احتیاج به یاری دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 463

به "سیل به 3242 واحد روستایی و شهری در 10 شهرستان استان کرمان خسارت وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل به 3242 واحد روستایی و شهری در 10 شهرستان استان کرمان خسارت وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید