شفاف سازی پدر بازیکن اردنی فولاد خوزستان درباره اتفاقات اتفاق افتاده

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، انس بنی یاسین مدافع اردنی که این فصل به فولاد خوزستان پیوست، در حالی بعد از دریافت پولش از فولاد قصد داشت ایران را ترک کند که به خاطر همراه داشتن بیش از حد مجاز ارز، ممنوع الخروج شد.

شفاف سازی پدر بازیکن اردنی فولاد خوزستان درباره اتفاقات اتفاق افتاده

در این بین برخی از رسانه های اردنی خبر از بازداشت این بازیکن دادند و حتی شاهزاده علی بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن مدعی شد ایرانی ها اجازه نمی دهند که بنی یاسین به کشورش برگردد و باشگاهی که در آن بازی می نماید پولش را پرداخت نمی نماید.

این در حالی است که ولید بنی یاسین پدر انس تمام این مسائل را تکذیب و تاکید نمود که مشکل پسرش فقط در فرودگاه بوده و ممکن است با تاخیر به اردن برگردد.

ولید بنی یاسین در این ارتباط به شبکه المملکه گفت: پسرم صحیح و سالم است و همه چیز خوب پیش می رود. انس در هتل است و مسئله ای با باشگاهی که در آن بازی می کرد (فولاد خوزستان) ندارد و ارتباط خوبی با این باشگاه دارد.

پدر بازیکن فولاد خوزستان ادامه داد: انیس قصد داشت پولی بیش از حد مجاز به اردن بیاورد. او ممکن است بازگشتش به اردن را به تعویق اندازد و ممکن است قراردادش را با فولاد فسخ کند.

مسئولان وزارت خارجه اردن هم اعلام نموده اند که سفیر اردن در ایران با انس ملاقات نموده است.

به گزارش خبرنگاران، انس بن یاسین از جمله بازیکنانی بود که در نیم فصل اول نتوانست رضایت فنی جواد نکونام سرمربی فولاد را جلب کند و به احتمال زیاد در نیم فصل دوم دیگر در فولاد نخواهد ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 436

به "شفاف سازی پدر بازیکن اردنی فولاد خوزستان درباره اتفاقات اتفاق افتاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی پدر بازیکن اردنی فولاد خوزستان درباره اتفاقات اتفاق افتاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید