صادقی: میخواهیم باز هم به بازیکنان جوانمان فرصت دهیم

به گزارش مجله زیتوا، سرمربی سایپا گفت: می خواهیم فرایند سازندگی مان را در این فصل ادامه و باز هم به بازیکنان جوان مان فرصت دهیم.

صادقی: میخواهیم باز هم به بازیکنان جوانمان فرصت دهیم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: در پنج هفته گذشته فرایند خوبی داشتیم و بازی به بازی توانستیم پیشرفت کنیم و در هر ملاقات فوتبال بهتری نسبت به ملاقات قبلش ارائه می دهیم که این می تواند ما را به آینده تیم مان امیدوارم کند. انتظارمان این است که فردا این فرایند رو به رشد را داشته باشیم و فوتبال بهتری نسبت به گذشته انجام دهیم.

او ادامه داد: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مطمئنم که فردا با تمرکز صد درصد و با تمام توان مان جلوی فولاد بازی می کنیم و می توانیم نتیجه خوبی بگیریم. خوشبختانه همه بچه ها سرحال هستند و این به ما یاری می نماید تا فردا فوتبال خوبی را ارائه دهیم. قبلاً در این مورد خیلی صحبت کردیم و هدف اول تیم ما این است که پیشرفت خوبی نسبت به بازی گذشته داشته باشیم و بازی به بازی تیم مان را آنالیز می کنیم.

سرمربی سایپا افزود: در کنار این ها می خواهیم فرایند سازندگی مان را در این فصل داشته باشیم و باز هم به بازیکنان جوان مان فرصت دهیم. اگر بتوانیم به این دو هدف مان برسیم، قطعا می توانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1103

به "صادقی: میخواهیم باز هم به بازیکنان جوانمان فرصت دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: میخواهیم باز هم به بازیکنان جوانمان فرصت دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید