عکس پاییزی خانم بازیگر جوان

به گزارش مجله زیتوا، بازیگر مجذوب کننده و چشم رنگی سینما و تلویزیون با چهره ای خاص و مدلینگ ظاهر شده است.

عکس پاییزی خانم بازیگر جوان

هلیا امامی متولد 21 مرداد 1368 در تهران است. هلیا امامی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.هلیا امامی دوره دیده بازیگری از کشور هلند می باشد و از بازیگران زن چشم رنگی است. هلیا امامی در مدلینگ هم فعالیت می نماید. هلیا امامی اولین بار با سریال لژیونر شناخته شد.

وی پس از چندین سال ایفای نقش در تئاتر، بازیگری در 2 تله فیلم بنام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین و ساکن کلبه چوبی راکه بـه کارگردانی داوود توحید پرست و حسین لیالستانی بود، تجربه کرد. هلیا امامی برای نخستین بار در 24 سالگی پا بـه عرصه سینما گذاشت.

او با بازی در فیلم سینمایی تقدیر نهایی کـه درسال 92 و بـه کارگردانی محسن توکلی ساخته شد، بازی دخبرنگارانر هنرمندان مطرحی چون، پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری و رضا رویگری را تجربه کرد. هلیا امامی تا به امروز ازدواج ننموده و مجرد اسـت. عکس های منتشر شده از هلیا دخبرنگارانر برادرش این ابهام را بوجود آورده بود کـه هلیا امامی ازدواج نموده اسـت.

هلیا امامی بـه مسافرت های بیرون از کشور علاقه دارد و تا به امروز بـه کشور هایی از جمله فرانسه و اسپانیا سفر نموده اسـت. او دخبرنگارانر فعالیت حرفه ای خود یعنی بازیگری، حرفه مدلینگ را نیز دنبال می نماید. هلیا امامی از هواداران پر و پا قرص تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا اسـت تا جاییکه در یکی از بازی های این تیم بـه ورزشگاه نیوکمپ رفت.

فیلم های هلیا امامی

هلیا امامی تا به امروز در 6 اثر سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش نموده اسـت.

داش آکل محمد عرب - 1396

دوربین محسن توکلی - 1392

سکه حسن حج گذار - 1393

قرار بعدی همانجا محسن توکلی - 1392

آثار تلویزیونی هلیا امامی

از یادها رفته بهرام بهرامیان - 1396

لژیونر مسعود آب پرور - 1396

هلیا امامی در سریال از یادها رفته

بازی در سریال از یاد ها رفته دومین کار تاریخی هلیا امامی پس از بازی در فیلم سینمایی داش آکل اسـت. آشنایی هلیا امامی با بهرام بهرامیان، کارگردان سریال از یاد ها رفته، بـه چندین سال قبل بر میگردد، زمانیکه هلیا برای یک تست بازیگری نزد بهرام بهرامیان میرود.

هرچند در آن موقع همکاری بین این دو شکل نمیگیرد، ولی درسال 96 و هم زمان با ساخت از یاد ها رفته، هلیا امامی بعنوان نقش اول زن دراین سریال و برای ایفای نقش مهربانو انتخاب می گردد. بـه گفته خودش، بار سریال از یادها رفته بر دوش اوست و امیدوار اسـت کـه این مجموعه مورد توجه عموم واقع گردد.

او میگوید کـه استرس دیده شدن اینکار را از روز اول ساخت آن داشته ودر هیچ قسمت آن کار ساده ای را روبروی خود نداشته اسـت. هلیا امامی بـه غیر از بازی در سریال از یادها رفته بعنوان نقش اول، تجربه بازی در لژیونر را نیز در کارنامه خود دارد کـه در آن سریال نیز یکی از نقش های اصلی را عهده دار بود. او در لژیونر نیز دخبرنگارانر هنرمندانی چون محمدرضا شریفی نیا، حسن پور شیرازی بـه ایفای نقش پرداخت.

خانم بازیگر به شدت هوادار تیم بارسلونا است و در یکی از بازیگری این تیم از نزدیک تیم محبوب خود را با حضور در ورزشگاه تشویق نموده است.

در سال 1388 وقتی 20 ساله بود در کلاس های مرحوم حمید سمندریان ثبت نام کرد سپس تا مدت ها در تئاتر اتود زد و یاد گرفت.

در نهایت سال 1389 به وسیله استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی گردید و با نمایش اتاق تاریک وی اولین بار در جشنواره تئاتر شهر کنار سوسن پرور بروی صحنه رفت.

منبع:دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1782

به "عکس پاییزی خانم بازیگر جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس پاییزی خانم بازیگر جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید