قیمت هتل های شیراز در نوروز 1402 چقدر است؟

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران- هزینه رزرو هتل های شیراز بابت تعطیلات نوروز 1402 می تواند کمتر از شبی 500 هزار تومان باشد. البته با این پول می توانیم در هتل های ارزانقیمت شیراز اقامت داشته باشیم، چون وقتی سراغ های پنج ستاره این شهر می رویم، کمترین هزینه پرداختی بابت هر مسافر به حدود سه میلیون و 500 هزار تومان برای هر شب می رسد. از طرفی مثل سال های گذشته با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، شاهد افزایش قیمت هتل ها هستیم. طوری که بابت رزرو اتاق هتل های شیراز در تعطیلات پیش رو، نسبت به نیمه ابتدایی اسفند سال جاری باید تقریبا دوبرابر بیشتر هزینه کنیم.

قیمت هتل های شیراز در نوروز 1402 چقدر است؟

هتل چمران یکی از اقامتگاه های پنج ستاره شیراز است که رزرو اتاق های آن در تعطیلات نوروز 1402 دست کم شبی سه میلیون و 600 هزار تومان هزینه دارد. این رقم را هتل چمران شیراز از هر مسافر که قصد اقامت در اتاق های دونفره را دارد، دریافت می نماید و این هزینه برای هر مسافر در اتاق سه تخته و چهارتخته به ترتیب چهار میلیون و 550 هزار تومان و حدود هفت میلیون تومان است. از مهمترین امکانات این هتل می توانیم به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و اینترنت رایگان اشاره کنیم. هتل زندیه شیراز را یکی دیگر از هتل های پنج ستاره این شهر می دانیم که رزور اتاق های آن در تعطیلات نوروز 1402 تقریبا معادل اتاق های هتل چمران تمام می گردد. مثلا بابت رزرو اتاق های دوتخته، هر مسافر باید سه میلیون و 550 هزار تومان بپردازد. البته آنطور که هتل زندیه شیراز اعلام نموده، فعلا امکان رزور سایر اتاق های این هتل در تعطیلات نوروز 1402 وجود ندارد و ظرفیت اتاق های این اقامتگاه از الان تکمیل شده است.

هزینه اقامت در مقرون به صرفه ترین هتل های شیراز بابت تعطیلات نوروز می تواند کمتر از شبی 500 هزار تومان باشد. برای این کار باید به جای هتل های پنج ستاره سراغ اقامتگاه های یک یا دو ستاره در شیراز برویم. مثل هتل گل افرا شیراز که از هر مسافر در اتاق های دونفره در تعطیلات نوروز 1401 شبی 360 هزار تومان دریافت می نماید یا هتل قوام که این هزینه را شبی 500 هزار تومان درنظر گرفته است. البته در این هتل ها که با معماری قدیمی ساخته شدند خبری از امکانات خاصی که در هتل های گرانقیمت و پنج ستاره وجود دارد، نیست و مسافران آن فقط در لابی هتل و با داشتن حجم محدود می توانند از وای فای استفاده نمایند. هتل نصیرالملک جزو هتل های دوستاره و نسبتا مقرون به صرفه قیمت در این شهر است. مسافرانی که الان راهی این هتل می شوند، دست کم باید 750 هزار تومان بپردازند، اما در نوروز 1401 رزرو مقرون به صرفه ترین اتاق های این هتل از 930 هزار تومان آغاز می گردد.

هتل هایی که تا اینجا آنالیز کردیم جزو مقرون به صرفه ترین و گران ترین هتل های شیراز محسوب می شوند. اما شرایط هزینه اقامت در هتل های سه ستاره و چهارستاره شیراز برای تعطیلات پیش رو به چه شکلی است؟ برای مثال نگاهی به تقویم هتل شیرازیس که یک اقامتگاه چهارستاره است، می کنیم. کمترین هزینه ای که هتل شیرازیس بابت تعطیلات نوروز 1402 دریافت می نماید، یک میلیون و 650 هزار تومان است. البته الان ظرفیت اتاق های این هتل تکمیل است و فقط درصورت کنسل شدن رزر های قبلی امکان رزرو تازه وجود دارد. در این هتل به جز چیز هایی که مثل تلویزیون و یخچال در اتاق ها وجود دارد، اینترنت به شکل رایگان دراختیار مسافران قرار می گیرد. هتل وکیل شیراز جزو هتل های سه ستاره این شهر است که در نیمه ابتدایی اسفند سال جاری رزرو اتاق های آن دست کم شبی 650 هزار تومان هزینه دارد، اما این رقم در تعطیلات نوروز 1402 به یک میلیون و 350 هزار تومان یعنی دوبرابر قیمت های فعلی می رسد. امکانات این هتل سه ستاره، تقریبا مشابه هتل شیرازیس است. هتل ارگ شیراز یکی دیگر از هتل های سه ستاره شیراز است که الان شبی 750 هزار تومان از هر مسافر بابت اقامت در اتاق های دونفره دریافت می نماید و این هزینه را در نوروز 1402 به یک میلیون و 400 هزار تومان افزایش داده است.

هزینه اقامت در بعضی از هتل های شیراز

هتل

کیفیت هتل

امکانات خاص هتل

هزینه رزرو هر شب

چمران

پنج ستاره

استخر، سونا، جکوزی و اینترنت رایگان

حداقل سه میلیون و 500 هزار تومان

شیرازیس

چهارستاره

اینترنت رایگان

حداقل یک میلیون و 650 هزار تومان

وکیل

سه ستاره

اینترنت رایگان

حداقل یک میلیون و 350 هزار تومان

قوام

یک ستاره

-

500 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1946

به "قیمت هتل های شیراز در نوروز 1402 چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هتل های شیراز در نوروز 1402 چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید