تور ایتالیا: لیگ ایتالیا تعطیل می گردد؟

به گزارش مجله زیتوا، نوع تازه ویروس کرونا به نام اُمیکرون قاره اروپا را در برگرفته و فوتبال باشگاهی قاره سبز از جمله فوتبال ایتالیا را تحت الشعاع خود قرار داده است. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اطلاع داد؛ تست کرونای چیرو ایموبیله مثبت شده است، این در حالی است که نه خود این بازیکن و نه باشگاه لاتزیو هنوز این خبر را تأیید نکرده اند.

تور ایتالیا: لیگ ایتالیا تعطیل می گردد؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این مهاجم ایتالیایی پس از اینکه تست کرونای همسرش مثبت شد، خود را قرنطینه نموده بود و علت غیبت او در بازی آدینه شب گذشته با جنوا، ملاقاتی که با فزونی 3 بر یک شاگردان مائوریتزیو ساری همراه شد، همین موضوع بود.

بر اساس گزارش گاتزتا؛ ایموبیله 31 ساله با این شرایط بازی فردا شب (چهارشنبه) لاتزیو با ونتزیا در هفته نوزدهم سری A ایتالیا را از دست خواهد داد. او سال گذشته هم به ویروس کرونا مبتلا شده بود و بازی با تیم های کلوب بروژ و زنیت در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده بود.

ایموبیله این فصل در 21 بازی از رقابت های مختلف 16 گل برای آبی پوشان رُم به ثمر رسانده است.

بعلاوه برگزاری ملاقات تیم های اودینزه و سالرنیتانا از هفته نوزدهم سری A که قرار بود از ساعت 21 امشب (سه شنبه) به وقت تهران برگزار گردد، به علت مثبت شدن تست کرونای تعدادی از اعضای تیم سالرنیتانا و ممنوعیت آنها از سفر به تعویق افتاده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1664

به "تور ایتالیا: لیگ ایتالیا تعطیل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: لیگ ایتالیا تعطیل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید