مجوز جدید پروازی برای بعضی شرکت های هواپیمایی صادر نمی گردد

به گزارش مجله زیتوا، سازمان هواپیمایی کشوری امروز از عدم صدور مجوز جدید پروازی برای بعضی از شرکت های هواپیمایی و اخطار به تعدادی از شرکت های هواپیمایی درباره عدم رعایت بعضی از مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا، اطلاع داد.

مجوز جدید پروازی برای بعضی شرکت های هواپیمایی صادر نمی گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، در راستای ضرورت رعایت کامل مقررات ابلاغی سازمان در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا و عدم رعایت بعضی از شرکت های هواپیمایی مبنی بر خالی نگه داشتن جایگاه های دو ردیف آخر هواپیما، مجوز جدید پروازی برای این شرکت ها صادر نخواهد شد.

شرکت های هواپیمایی بر اساس مقررات مندرج در بند های شماره 2-4-17 و 2-4-18 شیوه نامه 1900 سازمان هواپیمایی کشوری و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ارائه ماسک در پرواز به مسافران، ضدعفونی مستمر هواپیما ها و تجهیزات کمکی، به کارگیری مستمر سیستم تهویه هوا، غربالگری مسافران و خالی نگه داشتن جایگاه های دو ردیف آخر هواپیما هستند که اقدامات و هزینه های زیادی را در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی انجام داده اند.

رعایت مقررات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت سخت گیرانه در حوزه حمل و نقل هوایی تدوین و ابلاغ شده و به صورت مستمر توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در حال پایش است.

سازمان هواپیمایی کشوری امروز از عدم صدور مجوز جدید پروازی برای بعضی از شرکت های هواپیمایی و اخطار به تعدادی از شرکت های هواپیمایی درباره عدم رعایت بعضی از مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 934

به "مجوز جدید پروازی برای بعضی شرکت های هواپیمایی صادر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز جدید پروازی برای بعضی شرکت های هواپیمایی صادر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید