مدال یا سکه یادبود صلح تولید می شود

به گزارش مجله زیتوا، رحیم پرنیا گفت:مدال یا سکه یادبود صلح با همکاری خانه سکه ایران و موزه صلح به مناسبت روز جهانی صلح تولید می شود.

مدال یا سکه یادبود صلح تولید می شود

رحیم پرنیا مدیرعامل خانه سکه ایران به خبرنگار ، گفت:به مناسبت روز دنیای صلح و در همکاری با موزه صلح ایران اولین مدال یا سکه یادبود صلح را تولید می کنیم. این مدال یا سکه از نقره خالص تولید می شود. در یک طرف آن نماد صلح در میدان پارک شهر و در طرف دیگر آن آرم موزه صلح تهران نقش بسته است.

او افزود:مدال یا سکه یادبود صلح در کتابی تعبیه خواهد شد؛ مطالب مرتبط درباره جنگ هایی است که در دنیا اتفاق افتاده و اهداف موزه صلح نیز به صورت مصور و با جزئیات در این کتاب آمده اند. این محصول در نهایت 500 قطعه خواهد بود و به زودی ارائه می شود البته در برنامه داریم که خانه سکه ایران در راستای تولید مدال صلح محصولات بعدی را نیز با همکاری موزه صلح تولید کند.

مدیرعامل خانه سکه ایران ادامه داد:تمبر کاغذی نیز ضمیمه کتاب خواهد شد.

پرنیا درباره تولیدات دیگر خانه سکه ایران نیز از طی کردن جهت فروش مدال یا سکه یادبود خرس سیاه بلوچ گفت و اظهار داشت:قرار بر این بود که بابت فروش هر قطعه این محصول 50 هزار تومان به صندوق خرس سیاه بلوچ واریز شود تا هم به محیط بانانی که از منطقه زندگی خرس سیاه بلوچ حفاظت می کنند کمک شود و هم زمینه رسیدگی بیش از پیش به محیط زندگی این حیوان فراهم شود.

وی ادامه داد:تا امروز از عایدات فروش مدال یا سکه یادبود خرس سیاه بلوچ 9 میلیون و 300 هزار تومان در حساب این صندوق پول واریز شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 152

به "مدال یا سکه یادبود صلح تولید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال یا سکه یادبود صلح تولید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید