مربی پیکان: مقابل ذوب آهن باید 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم، این بازی برای ما مشکل است

به گزارش مجله زیتوا، جلال امیدیان، مربی تیم فوتبال پیکان می گوید که این تیم برای اینکه مقابل ذوب آهن با دست پر از زمین خارج شود، باید 90 دقیقه تمرکز داشته باشد.

مربی پیکان: مقابل ذوب آهن باید 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم، این بازی برای ما مشکل است

به گزارش خبرنگاران، جلال امیدیان، مربی تیم فوتبال پیکان با توجه به محرومیت مجتبی حسینی در خصوص دیدار این تیم مقابل ذوب آهن گفت: بازی فردا برای ما بسیار مشکل است و برای ما اهمیت دارد. با توجه به باخت خانگی هفته قبل که می توانستیم سه امتیاز آن را بگیریم، این بازی اهمیت بیشتری برای ما پیدا کرده است.

وی افزود: بازی خارج از خانه در اصفهان مقابل ذوب آهن بازی سختی است و با حریف قابل احترامی بازی می کنیم. آقای حسینی با تمهیداتی که داشته و با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم، امیدوارم که با دست پر از این بازی خارج شویم.

مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه سابقه بازی و مربیگری در ذوب آهن را داشته و این مسئله حساسیت برانگیز است، گفت: من، آقای حسینی، آقای زمانی و محافظت کار در ذوب آهن یا بازی کردیم یا مربیگری کرده ایم. البته ما زیاد در این وادی نیستیم که قبلاً در ذوب آهن حضور داشتیم و این بازی هم مثل دیگر بازی هاست. ذوب آهن برای ما خیلی قابل احترام است و از این مطمئن هستیم که بازی سختی داریم و بازیکنان ما باید در 90 دقیقه تمرکز داشته باشند تا دست پر از زمین خارج شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1773

به "مربی پیکان: مقابل ذوب آهن باید 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم، این بازی برای ما مشکل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پیکان: مقابل ذوب آهن باید 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم، این بازی برای ما مشکل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید