نجات 21 نفر پس از 12 ساعت معلق از تله کابین

به گزارش مجله زیتوا، 21 کارمند رستوران در نیومکزیکوی آمریکا پس از 12 ساعت معلق بودن از ارتفاع 10 هزار فوتی تله کابین نجات یافتند.

نجات 21 نفر پس از 12 ساعت معلق از تله کابین

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، 21 کارمند رستوران که شیفت سال نوی خود را در ارتفاعات کوه های ساندیا نیو مکزیکو به انتها رسانده بودند بر اثر یک حادثه ساعتها میان زمین و آسمان معلق ماندند.

بنا بر گزارش رسانه های محلی کارگران رستورانی که شیفت شب سال نو خود را در رستورانی در بالای کوه در نیومکزیکو به انتها رسانده بودند، مجبور شدند اولین شب سال 2022 خود را در یک تله کابین در کنار هم بگذرانند، زیرا در نیمه های شب هنگام انتقال آنها به پایین کوه کابل تله کابین خراب شده و کارگران ساعتها در انتظار یاری بودند.

سخنگوی Sandia Peak Tramway مکان تفریحی شرح داد که یخ به سرعت روی یکی از کابل ها تله کابین جمع شده و باعث از کارافتادن کابل در تله کابین شده بود.از این رو برای نجات کارگران تیم های امداد به همران آتش نشانان با استفاده از هلی کوپتر دست به کار شده و کارگران را نجات دادند.

رابرت آرگوئلاس، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرستان برنالیلو، اوایل بعدازظهر شنبه گفت که خدمه ابتدا پیروز شدند 20 نفر را که در یک ماشین سرگردان بودند و چند ساعت بعد یک نفر را که خودش در ماشین دوم سرگردان شده بودند، نجات دهند. خوشبختانه در این حادثه هیچسک آسیب ندیده اما بعضی از کارگران به علت شرایط بد آب و هوایی و شرایط موجود وحشت نموده و بسیار نگران شده اند.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1751

به "نجات 21 نفر پس از 12 ساعت معلق از تله کابین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 21 نفر پس از 12 ساعت معلق از تله کابین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید