نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش مجله زیتوا، معاونت اداری و اقتصادی دانشگاه تهران طی اطلاعیه ای، نحوه حضور کارکنان این دانشگاه را خاطرنشان کرد.

نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در اطلاعیه معاونت اداری و اقتصادی دانشگاه تهران آمده است که با توجه به قرار گرفتن شهر تهران در شرایط نارنجی، نحوه حضور کارکنان از تاریخ سوم مهر 1400 تا اطلاع ثانوی به توضیح زیر اعلام می گردد:

کلیه مدیران محترم دانشگاه اعم از مدیران ستادی و رؤسای پردیس ها و معاونین، رؤسای دانشکده ها و معاونین، مدیران گروه ها و رؤسای ادارات موظف به حضور و نظارت بر فعالیت های پرسنل واحد خود هستند.

رؤسا و معاونین اداری و اقتصادی واحد ها ترتیبی اتخاذ نمایند تا امور و فعالیت های واحد، با دو سوم حضور فیزیکی کارمندان و یک سوم به صورت دورکار با این شرایط انجام گیرد:

الف) کارکنان بیش از 55 سال سن؛ افراد دارای بیماری های زمینه ای خاص یا آسیب پذیر؛ مادران دارای فرزند زیر 6 سال در اولویت استفاده از دورکاری هستند.

ب) آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوط به وسیله دورکاری وظایف خود را انجام می دهند، بایستی دورکاری خود را به صورت روزانه به وسیله سامانه ثبت و مدیر در صورت موافقت تأیید نمایند. در صورت عدم تأیید مدیر، غیبت منظور خواهد شد.

ج) ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور یا به صورت نوبتی در محل کار هستند، در کلیه شیفت ها بر اساس روال قبل و بدون تغییر است.

د) نحوه حضور سایر کارکنان در واحد های غیر از استان تهران بر اساس رنگ شرایط شهر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1540

به "نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید