نریمان دنیا: بازیکنان تراکتور بی انگیزه نیستند، دلیلی ندارد برای بازی با النصر ناامید باشیم

به گزارش مجله زیتوا، هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان ما در تمرینات بی انگیزه نیستند و کوشش می کنیم در برترین شرایط به مصاف النصر برویم.

نریمان دنیا: بازیکنان تراکتور بی انگیزه نیستند، دلیلی ندارد برای بازی با النصر ناامید باشیم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سامان نریمان دنیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط تراکتور در آستانه بازی با النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تمرینات ما به صورت منظم دنبال می گردد ولی مسئله ای که باعث نگرانی ما و طرفداران شده بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است. مدیران باشگاه در کوشش هستند هر چه زودتر پنجره باز گردد. مسئولان استانی هم باید به تیم یاری نمایند تا بتوانیم هر چه زودتر در برترین شرایط قرار گرفته و با جذب بازیکنان تازه شرایط بهتری نسبت به قبل داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تراکتور با این شرایط شانسی برای پیروزی برابر النصر دارد تاکید نمود: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. ما هم تراکتور هستیم و دلیلی ندارد که برای بازی با النصر نگران باشیم. بازیکنان ما در تمرینات ما به هیچ اسم بی انگیزه نیستند و کوشش خواهیم کرد برترین عملکرد را برابر النصر داشته باشیم. فقط امیدوارم بازیکنان تازه خیلی زود به تیم اضافه شوند تا بتوانیم با یک تیم کامل مقابل النصر به میدان برویم.

نریمان دنیا درخصوص بازی محبت آمیز تیمش برابر پرسپولیس توضیح داد: در این شرایط این بازی می تواند هم به ما و هم به پرسپولیس یاری کند تا با آمادگی بیشتری وارد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شویم.

وی در مورد شرایط خودش گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و فصل گذشته هم عملکرد خوبی در تراکتور داشتم. امیدوارم در فصل آینده هم بازیکن مثمر ثمری برای تراکتور باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1505

به "نریمان دنیا: بازیکنان تراکتور بی انگیزه نیستند، دلیلی ندارد برای بازی با النصر ناامید باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نریمان دنیا: بازیکنان تراکتور بی انگیزه نیستند، دلیلی ندارد برای بازی با النصر ناامید باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید