هپکو دوباره نفس می کشد ، 1200 میلیارد تومان ارزش قرارداد در یکسال اخیر

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، در 10 سالی که هپکو در کمال ناباوری به گِل نشسته بود، کوشش بسیاری از رسانه ها بر انعکاس مسائل، اعتراضات و احقاق حقوق کارگران این شرکت و البته پیگیری مسائل و چالش هایش متمرکز بود.

هپکو دوباره نفس می کشد ، 1200 میلیارد تومان ارزش قرارداد در یکسال اخیر

10 سال تمام رسانه های استان مرکزی و ملی تمرکز خود را بر چالش های این شرکت مصروف کردند تا بلکه توجهات به هپکو جلب گردد و چاره ای جلوی پای آن گذاشته گردد و روزی برسد که به جای خبر اعتراضات کارگری و بدهی های پی در پی و دست به دست شدن های بی فایده، خبر به چرخش افتادن دوباره چرخ این صنعت بزرگ را منتشر نمایند.

10 سال از همه این کوشش ها گذشته است و بالاخره آوای گوش نواز فراوری در جان غول صنعتی خاورمیانه پیچیده و حالا هپکو با تمام قوا در پی عرضه کردن خود در سطح کشور است.

از زمانی که هپکو به تامین اجتماعی واگذار شد و تیم مدیریتی جدیدی از کارکنان سال های نه چندان دور ولی بسیار طلایی، در این شرکت روی کار آمدند، امید به هپکو بازگشت و اتفاقا این تیم با تاکید بر توان فراوری هپکو، همه کوشش خود را صرف اعتمادآفرینی برای این شرکت نموده است.

حالا صدای حیات در هپکو پیچیده و انتشار خبر عقد قراردادهای میلیاردی در هپکو این نوید را می دهد که او بر روی ریل فراوری قرار گرفته و حالا می توان با نمایش توانمندی های این شرکت، هپکوی 68 را دوباره احیا کرد.

هپکویی سال های سختی را گذراند، سال هایی که تنها با فراوری غلطک روز خود را شب می کرد و کارگرانش دل خوشی از آن اوضاع نداشتند، ولی امروز با اعتماد به نفس کامل اعلام می نماید که توان ساخت سری دامپتراک از 40 تا 100 تن، تراک از 45 تا 60 تن و بیل از 22 تا 75 تن را دارد و این امر می تواند نقطه عطفی برای این شرکت و البته حوزه معدن و راه کشور باشد، کافی است توانمندی شرکت در فراوری انواع ماشین آلات نمایش داده گردد.

عقد 1800 میلیارد قرارداد تا خاتمه سال

علیرضا میقانی، قائم مقام مدیرعامل شرکت هپکو در مورد قراردادهای منعقد شده اظهار کرد: در طول یک سال اخیر فرایند فراوری در شرکت شروع شده و اخیرا بیش از 1200 میلیارد تومان قرارداد عقد شده است. پیش بینی می کنیم در ماه های آینده رشد چشمگیری را در ارزش قراردادها ببینیم به طوری که این رقم تا خاتمه سال به حدود 1800 میلیارد تومان می رسد.

میقانی با بیان اینکه با حضور در نمایشگاه ها و مذاکرات با خریداران در صدد عقد قراردادهای کاری و فروش محصولات هپکو هستیم، گفت: کوشش مجموعه مدیریتی هپکو در این است که به بخش معدن و راه و به پیمانکارانی که در کشور به ماشین احتیاج دارند، توانمندهای هپکو را عرضه کنیم، پس از یک دوره بدی که شرکت پشت سر گذاشت، تمرکز بر این است که هپکو مجدد مورد پذیرش مشتریان قرار گیرد و درصدد هستیم که با مشتریان به تفاهم برسیم و مسلما حضور در نمایشگاه ها و ارائه و نمایش توانمندی ها می تواند به افزایش فراوری و اعتماد به هپکو یاری کند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه فراوری را در صفحه صنعت و معدن خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1586

به "هپکو دوباره نفس می کشد ، 1200 میلیارد تومان ارزش قرارداد در یکسال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هپکو دوباره نفس می کشد ، 1200 میلیارد تومان ارزش قرارداد در یکسال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید