هیوندای ورنا نو وارد بازار می گردد

به گزارش مجله زیتوا، هیوندای ورنا یا اکسنت از سال 1994 تا کنون روی خط فراوری قرار گرفته است و در کلاس کامپکت کوچک با برچسبی مالی سعی در جذب بخش خاصی از مشتریان را داشته است.

هیوندای ورنا نو وارد بازار می گردد

هیوندای ورنا خودرویی است که سابقه حضور در بازار ایران را نیز همراه خود دارد. این محصول در بازار کره جنوبی با نام اکسنت شناسایی می گردد و البته با همین برند نیز به کشور های دیگر از جمله ایران صادر شده است.

ورنا یا اکسنت از سال 1994 تا کنون روی خط فراوری واقع شده است و در کلاس کامپکت کوچک با برچسبی مالی سعی در جذب بخش خاصی از مشتریان را داشته است.

ورنا از سال 2017 تا 2022 در نسل پنجم خود قرار داشت و اکنون منتظر نسل ششم آن هستیم. تازهترین خبر در رابطه با ورنا به انتشار تصاویری از مدل تازه آن در هند مربوط می گردد که براساس آن می توان به تصمیم کمپانی کره ای برای فراوری این محصول خود در کشور هند رسید.

تاریخ رونمایی از ورنا تازه اواخر ماه مارس اعلام شده و تصاویر حکایت از یک سدان مجذوب کننده براساس زبان طراحی تازه هیوندای دارند. در بخش پیشرانه احتمالا 2 تریم بنزینی وجود خواهد داشت. نمونه 1.5 لیتری توربو با 160 اسب بخار خروجی در هماهنگی با جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دی سی تی اتوماتیک و دیگری نمونه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 115 اسب بخار خروجی در هماهنگی با جعبه دنده 6 سرعته دستی یا سی وی تی.

چراغ های اصلی جلو باریک و خطی چیزی مشابه الگویی است که در کنا و استاریا، دیده ایم. در قسمت چراغ های اصلی عقب نیز یک الگوی یکپارچه و متفاوت مدنظر هیوندای قرار داشته است. حجم هندسی ایجاد شده روی گلگیر عقب از مهمترین المان های طراحی نمای جانبی ورنا تازه محسوب می گردد. اطلاعات بیشتر از این خودرو، زمان رونمایی رسمی منتشر خواهد شد.

منبع: فرادید
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1945

به "هیوندای ورنا نو وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای ورنا نو وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید