ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

به گزارش مجله زیتوا، رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی نسبتا فعال به استان از بعد از ظهر و شب چهارشنبه 3 اردیبهشت اطلاع داد.

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمد امیدفر در گفت وگو با خبرنگاران گفت: تا بعد از ظهر چهارشنبه جوی نسبتا پایدار در آذربایجان شرقی پیش بینی می گردد اما چهارشنبه در بعضی نواحی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و یا رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی ورودی به استان موجب افزایش ابر و بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد، موجب بارش تگرگ می گردد؛ این سامانه تغییر دمایی قابل توجهی نخواهد داشت.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی اضافه نمود: فعالیت سامانه تا اوایل هفته آینده تداوم داشته و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می گردد.

امیدفر از تداوم فرایند گرمی هوای استان اطلاع داد و بیان نمود: دمای فعلی تبریز، 19 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است؛ دمای تبریز طی 24 ساعت گذشته در خنکترین زمان، 9 درجه بالای صفر و در گرمترین زمان، 21 درجه بالای صفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته، جلفا با دمای 28 درجه بالای صفر، گرمترین شهر استان و سراب و ورزقان با دو درجه بالای صفر خنک ترین شهر استان بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 697

به "ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید