شرایط خاص فرهاد مجیدی و سه بازیکن استقلال

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران انتها و پس از کش و قوس های فراوان امروز نخستین ملاقات آسیایی اش را انجام می دهد که این یک بازی از مرحله پلی آف است.

شرایط خاص فرهاد مجیدی و سه بازیکن استقلال

آبی پوشان در حالی امروز نخستین بازی فصل آسیایی شأن را انجام می دهند که فرهاد مجیدی برای اولین بار به عنوان سرمربی (دائم) روی نیمکت این تیم می نشیند و (چه موقت، چه دائم) این نخستین تجربه مجیدی در نقش سرمربی در یک ملاقات آسیایی و یک ملاقات خارج از کشور است.

اما به جز مجیدی، 3 بازیکن در اردوی آبی پوشان می باشند که در صورت حضور در میدان، نخستین بازی خود را با پیراهن استقلال انجام می دهند.

ارسلان مطهری مهاجم باتجربه ای که در نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان ملحق شد و بیش از سایرین شانس حضور در میدان را دارد، یکی از این 3 بازیکن است.

محمد بلبلی وینگر جوانی که ابتدای فصل به جمع آبی پوشان اضافه شد و به دلیل محرومیت در نیم فصل نخست مجوز بازی پیدا نکرد، یکی دیگر از این بازیکنان است که ممکن است امروز طعم بازی با پیراهن استقلال را بچشد.

عظیم گوگ مدافع جوانی که بعد از دو سال جدایی از جمع آبی پوشان بار دیگر به این تیم پیوسته و او نیز در صورتی که امروز برای تیمش بازی کند، نخستین بازی فصلش با پیراهن این تیم خواهد بود.

در بین این 3 بازیکن، عظیم گوگ قبلاً تجربه بازی با پیراهن استقلال را داشته اما دو بازیکن دیگر هنوز چنین تجربه ای نداشته اند.

ملاقات آبی پوشان تهران مقابل الکویت امروز و از ساعت 17:50 در دبی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 489

به "شرایط خاص فرهاد مجیدی و سه بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خاص فرهاد مجیدی و سه بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید