پالت رنگی گلکسی اس 9 تکمیل شد ، سامسونگ رنگ های قرمز و طلایی را نیز به گل سرسبد محصولاتش اضافه کرد

به گزارش مجله زیتوا، شرکت سامسونگ پالت رنگی گل سر سبد محصولاتش را تکمیل کرد و رنگ های قرمز و طلایی را نیز به رنگبندی های خود اضافه کرد .

پالت رنگی گلکسی اس 9 تکمیل شد ، سامسونگ رنگ های قرمز و طلایی را نیز به گل سرسبد محصولاتش اضافه کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، مدت ها است که سامسونگ از رنگ هایی متداول مثل خاکستری، مشکی و مرجانی برای محصولات سوگلی خود استفاده می نماید. اما این بار برای موبایل گلکسی اس 9 ، رنگ بندی هایی خاص در نظر گرفته است.

این 2 رنگ جدید که پیش بینی می گردد به شدت مورد توجه بانوان قرار گیرند، طلایی و قرمز هستند. 2 رنگی که قرار است به لحاظ درخشندگی نیز، منحصر به فرد باشند.

البته به نظر می رسد سال جاری فصل بهار با رنگ قرمز آغاز شده و قرمز فصل شادی سال جاری است چرا که به جز سامسونگ بعضی دیگر از کمپانی ها نیز برای محصولات خود از این رنگ استفاده می نمایند.

درواقع جالب است بدانید پیش از سامسونگ، رقیب اصلی این شرکت یعنی اپل نیز نسخه های آیفون 8 و 8 پلاس را در یک اقدام جالب به رنگ قرمز آب نباتی یا قرمزی که به رنگ سیب سرخ شباهت دارد ارائه کرد.

اما در مورد سامسونگ این نخستین بار است که شرکت مذکور از رنگ طلایی درخشان برای محصولاتش استفاده می نماید.

نسخه قرمز سامسونگ در ماه جاری در کره و چین عرضه می گردد و سپس در ماه ژوئن رنگ طلایی وارد استرالیا، شیلی، آلمان، هنگ کنگ، کره، مکزیک، روسیه، اسپانیا، تایوان، امارات متحده عربی و ویتنام خواهد شد.

هنوز خبر مشخصی در مورد تاریخ عرضه این گوشی ها در ایالات متحده مطرح نشده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 289

به "پالت رنگی گلکسی اس 9 تکمیل شد ، سامسونگ رنگ های قرمز و طلایی را نیز به گل سرسبد محصولاتش اضافه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالت رنگی گلکسی اس 9 تکمیل شد ، سامسونگ رنگ های قرمز و طلایی را نیز به گل سرسبد محصولاتش اضافه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید