پاک کردن اخطار قبلا هم بوده، اسماعیلی بازیکن تاثیرگذار استقلال است

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 16 روز یکشنبه 31 شهریور میزبان سرخ پوشان تهران است و آنها برای این بازی حساس یک بازیکن تاثیر گذارشان به اسم فرشید اسماعیلی را در اختیار نخواهند داشت.

پاک کردن اخطار قبلا هم بوده، اسماعیلی بازیکن تاثیرگذار استقلال است

باشگاه استقلال به صورت رسمی خواستار بازبینی صحنه ای شد که اسماعیلی مقابل نفت مسجد سلیمان از داور بازی کارت زرد دوم را گرفت تا در صورت اثبات اشتباه داور، این اخطار پاک گردد.

در این خصوص پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان به خبرنگاران گفت: داور در آن بازی دو اشتباه تاثیر گذار به ضرر استقلال داشت. به جز آن که گل سالم مرتضی تبریزی را نپذیرفت، اسماعیلی را هم به اشتباه اخراج کرد.

وی افزود: همین کمیته انضباطی در گذشته سابقه پاک کردن اخطارهایی که داوران به اشتباه به بازیکنان داده بودند را دارند و امروز هم موظفند اینجا ورود نمایند تا حقی از استقلال ضایع نگردد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: اسماعیلی یک بازیکن تاثیر گذار است و اشتباهی که داور در مورد او مرتکب شد باعث می گردد استقلال مقابل پرسپولیس هم متضرر گردد.

صاحب جمعی در ادامه بیان داشت: به عنوان پیشکسوت استقلال اعلام می کنم از فدراسیون فوتبال و به خصوص کمیته انضباطی انتظار دارم برای اجرای عدالت قبل از دربی تصمیم درستی در این خصوص بگیرند چون به گمان من در آن صحنه داور کاملا اشتباه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 115

به "پاک کردن اخطار قبلا هم بوده، اسماعیلی بازیکن تاثیرگذار استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاک کردن اخطار قبلا هم بوده، اسماعیلی بازیکن تاثیرگذار استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید