پرداخت تسهیلات بانکی به هنرمندان و صنعت گران در بانه

به گزارش مجله زیتوا، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه، از پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان بخش صنایع دستی در این شهرستان اطلاع داد.

پرداخت تسهیلات بانکی به هنرمندان و صنعت گران در بانه

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، سعدالله رحیمی خواه روز چهار شنبه 27 بهمن ماه 1400 در این باره گفت: مقدار کلی تسهیلات پرداختی به متقاضیان در امسال تا به امروز، 740 میلیون تومان بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه، اظهار کرد: 490 میلیون تومان در قالب تسهیلات پشتیبان به رشته های رودوزی های سنتی، سفالگری، قلاب بافی، لباس های محلی اختصاص یافت.

او اضافه کرد: هم چنین تسهیلات بلاعوض به رشته های سفال گری ، شال بافی و پستک بافی به مبلغ 30 میلیون تومان و 220 میلیون تومان نیز به 14 نفر متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی مستقل اعطاء شد.

رحیمی خواه مطرح کرد: حمایت از تولیدکنندگان واقعی و برطرف موانع پیش روی فعالان صنایع دستی را وظیفه خود می دانیم و با جدیت آن را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه یادآور شد: امیدواریم با حمایت از هنرمندان و صنعت گران در شهرستان، فرصت های اشتغال زایی مناسبی برای فعالان در این حوزه فراهم گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1800

به "پرداخت تسهیلات بانکی به هنرمندان و صنعت گران در بانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات بانکی به هنرمندان و صنعت گران در بانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید