پرکاربردترین موتور های جست وجو در اروپا

به گزارش مجله زیتوا، موتور جست وجوی داک داک گو (DuckDuckGo) بعد از جریمه گوگل و تصویب قانون مربوط به موتور های جست وجو پیروز شده نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران گوشی های اندرویدی در کشور های اروپایی را به سمت و سوی خود جلب کند.

پرکاربردترین موتور های جست وجو در اروپا

در سفر با بهترین تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به تازگی فهرستی از اسامی پرکاربردترین و محبوب ترین موتور های جست وجو در اروپا به جز گوگل منتشر شده است که نشان می دهد کاربران اروپایی تمایل زیادی به جایگزینی گوگل با سایر موتور های جست وجو دارند. اتحادیه اروپا چندی پیش اظهار داشت گوگل در اقداماتی انحصارگرایانه تا به امروز جلوی پیشرفت سایر موتور های جست وجو و استفاده گسترده کاربران اروپایی از آن ها را گرفته و باید از این پس با ارائه حق انتخاب در گوشی های اندرویدی، به کاربران اجازه دهد خود موتور جست وجوی موردعلاقه خود را انتخاب نمایند.

موتور جست وجوی داک داک گو (DuckDuckGo) بعد از جریمه گوگل و تصویب قانون مربوط به موتور های جست وجو پیروز شده نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران گوشی های اندرویدی در کشور های اروپایی را به سمت و سوی خود جلب کند و صندلی نخستین را در فهرست محبوب ترین و پرکاربردترین موتور جست وجو در این قاره سبز به خود اختصاص دهد.

طبق اطلاعات مندرج در این فهرست، به وضوح می توان دریافت که رتبه نخست بیشترین استفاده کاربران اروپایی از موتور های جست وجو به شرکت DuckDuckGo تعلق گرفته است. همچنین از دیگر موتور های جست وجوی محبوب در اروپا می توان به Info.com، یاندکس، بینگ، PrivacyWall، Qwant، GMX و Seznam اشاره نمود.

البته نکته جالب توجه آن است که موتور جست وجوی بینگ که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده، در هیچ کشور اروپایی به جز انگلستان طرفداری ندارد.

منبع: فرادید
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 389

به "پرکاربردترین موتور های جست وجو در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرکاربردترین موتور های جست وجو در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید