چطور با کشتی به دبی بریم؟ (تور دبی ارزان)

به گزارش مجله زیتوا، سفر به دبی راه های زیادی دارد که از مقرون به صرفهترین و هیجان انگیزترین آن ها سفر با کشتی به دبی است. کشور امارات در حاشیه خلیج فارس و همسایگی ایران قرار گرفته و با کشور ما مرز آبی مشترکی دارد که می توانید از این طریق سفری به نسبت مقرون به صرفهتر از هواپیما به دبی داشته باشید و از زیبایی های خلیج فارس در طول مسیر لذت ببرید. سفر با کشتی در حال حاضر یکی از گزینه های محبوب است که البته زیاد رایج نیست، چون کشورهای توریستی که می توان از راه دریایی به آن ها سفر کرد کم است. اگر قصد سفری مقرون به صرفه و هیجان انگیز به دبی را دارید در این مطلب با ما همراه باشید تا درباره سفر با کشتی به دبی بیشتر بدانید.

چطور با کشتی به دبی بریم؟ (تور دبی ارزان)

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

برای رزرو آنلاین ارزانترین تور به مقصد دبی با برترین قیمت کافی ست روی تصویر زیر کلیک کنید.

سفر ارزان به دبی

اگر قصد دارید سفری ارزان و تفریحی به دبی داشته باشید برترین راه برای سفر ارزان به دبی مسیر دریایی است. هزینه سفر با کشتی تقریبا نصف هواپیما است و از طرفی شما می توانید از زیبایی های دریا لذت ببرید و چند ساعتی را از روی آب بودن لذت ببرید. برای سفر به دبی می توانید به وسیله بندرهای جنوب و با کشتی ها یا لنج های مسافربری به دبی بروید و از اسکله دبی به راحتی به هر نقطه ای از دبی سفر کنید.

برای سفر ارزان به دبی ابتدا باید با اتوبوس، قطار یا ماشین شخصی به بندرلنگه بروید و از آنجا با خرید بلیط کشتی، از اسکله بندرلنگه به دبی سفر کنید.

مزایای سفر با کشتی به دبی

خیلی ها هستند که هیجان و تفریح در سفر را به راحتی و آسایش ترجیح می دهند و دوست دارند تجربه های جدیدی در زندگی شان کسب نمایند. سفر دریایی یکی از همین روش هاست و به شما اجازه می دهد تجربه تازه ای به دست بیاورید و از مسیری که پیش رویتان قرار گرفته است لذت ببرید.

هیچ چیز بهتر از این نیست که روی عرشه کشتی بایستید و آب های اطراف و منظره ها شگفت انگیزی که در اطراف تان هست را تماشا کنید. تماشا موجودات دریایی هم یکی دیگر از مزایایی است که سفر به وسیله دریا می تواند در اختیارتان قرار دهد.

البته مزایای سفر با کشتی به همین موارد ختم نمی گردد. تا به حال شده است که به هنگام سفر بار زیادی داشته باشید و نتوانید از مسیر های معمول برای حمل این بار بهره ببرید؟ خوب اگر جواب تان به این سوال مثبت است باید مسیر دریا را برای سفر انتخاب کنید.

تماشا زیبایی ها و موجودات دریایی

سفر با کشتی به دبی این امکان را به شما می دهد که در طول چند ساعت اقامت در کشتی از زیبایی های خلیج فارس و تماشا موجودات دریایی لذت ببرید.

اجازه بردن بار بیشتر به کشتی نسبت به هواپیما

در سفر با کشتی به دبی اندازه بار مجاز 50 کیلوگرم است در صورتی که در سفر با هواپیما اجازه بردن 20 کیلوگرم بار دارید و باید به ازای هر کیلو بار اضافه مبلغ بالایی را به عنوان اضافه بار پرداخت کنید، در صورتی که برای در کشتی برای هر کیلو اضافه بار مبلغ خیلی کمتری پرداخت می کنید.

امکانات متنوع کشتی

کشتی های کروز که در مسیر دبی تردد دارند دارای امکانات متنوع، غذاهای مختلف و لذیذ و انواع تفریحات هستند که با خیال راحت می توانید چند ساعتی را در کشتی خوش بگذرانید و اصلا متوجه گذر زمان نشوید .

معایب سفر با کشتی به دبی

سفر با کشتی در مقایسه با روش های دیگر بسیار ارزان است اما مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصدتان باید صرف کنید و به علت تغییرات دما و هوا شرایط متفاوتی را تجربه می کنید از این رو به نکاتی که در ادامه مطلب به آنها اشاره نموده ایم توجه کنید:

زمان طولانی سفر

سفر با کشتی خوبی ها و مجذوب کنندهیت های بسیاری دارد، اما یکی از معایب سفر با کشتی به دبی طولانی بودن زمان سفر است. اگر از بندرلنگه با کشتی به دبی بروید به راحتی باید چند ساعت در کشتی و روی آب باشید.

امکان تاخیر در زمان حرکت

زمان حرکت کشتی از بندرلنگه به سمت دبی دو روز در هفته ساعت 10 صبح و زمان برگشت از دبی به بندرلنگه دو روز در هفته ساعت 10 صبح و 4 عصر است و مسافران بهتر است از ساعاتی قبل در بندر حضور داشته باشند، اما حرکت کشتی به شرایط جوی و آب و هوایی بستگی دارد و اگر هوا طوفانی و نامساعد باشد امکان تاخیر در زمان حرکت وجود دارد.

مسیر سفر دریایی به دبی

مسیر سفر دریایی به دبی به شهر محل سکونت شما و وسیله ای که با آن قصد سفر به بندرلنگه را دارید بستگی دارد. اگر با اتوبوس یا قطار قصد سفر به بندرهای جنوب را دارید، ابتدا باید به بندرعباس رفته و از آنجا با اتوبوس به بندرلنگه بروید و از اسکله بندرلنگه با کشتی یا لنج هایی که در مسیر دبی تردد دارند به دبی سفر کنید. توجه داشته باشید که قبل از سفر به دبی با کشتی ابتدا از هزینه حمل و نقل به بندرعباس، بندرلنگه و هزینه کشتی اطمینان حاصل کنید تا در صورت گران شدن هزینه سفر با کشتی سفر با هواپیما را انتخاب کنید.

در حال حاضر روزهای حرکت کشتی شنبه و چهارشنبه ساعت 10 صبح از بندرلنگه به دبی و روزهای یکشنبه و پنجشنبه ساعت 10 صبح از دبی به بندرلنگه است و شما می توانید با خرید بلیط کشتی درجه دو به دبی سفر کنید.

دریافت بلیط برای سفر با کشتی به دبی

برای دریافت بلیط برای سفر با کشتی به دبی می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به رزرو بلیط کنید. برای تهیه بلیط غیر حضوری می توانید به وسیله سایت و به صورت آنلاین بلیط خود را در زمان مناسب بخرید. اما اگر به خرید حضوری علاقه مند هستید می توانید بلیط کشتی را از آژانس های مسافرتی شهر محل سکونت خود یا از آژانس های مسافرتی و آژانس های شرکت های کشتیرانی بندرلنگه، بندرعباس، خرمشهر و بوشهر و شهرهای ساحلی که فروش بلیط در مسیر دبی را به عهده دارند بخرید و ویزای یک ماهه امارات را برای سفر به دبی تهیه کنید.

نکات مهم هنگام سفر با کشتی دبی

1. از نکات مهم هنگام سفر با کشتی به دبی زمان تهیه بلیط است، اگر قصد دارید در تابستان به دبی بروید بهتر است زودتر اقدام به خرید بلیط کنید چون فصل تابستان نسبت به سایر فصل های سال شلوغ تر است.

2. بهتر است سه یا چهار ساعت قبل از حرکت کشتی در محل حاضر شوید تا کارهای قبل از سفر را سر موقع به اتمام برسانید.

3. اگر در زمستان قصد سفر با کشتی به دبی را دارید بهتر است یک پتو به همراه داشته باشید.

4. در سفر با کشتی نگران خورد و خوراک نباشید، چون انواع خوراکی ها در بوفه کشتی وجود دارد و می توانید از آنجا تهیه کنید.

5. هنگام چک این آنلاین فقط روی ساک و چمدان هایی برچسب بار مسافرتی بزنید که می خواهید به اتاقتان تحویل داده گردد و روی کیف هایی که با خود به داخل کشتی می برید نیازی به برچسب زدن نیست. در این صورت خدمه کشتی می دانند که کدام بار باید کجا قرار گیرد.

6. در سفر با کشتی به دبی حتما با مسئولان کشتی همکاری لازم را داشته باشید تا از بروز هرگونه مشکل و خطری در امان باشید.

7. بعد از سوار شدن به کشتی با راه های اضطراری و وسایل ایمنی آشنا شوید.

8. اگر سابقه دریازدگی دارید بهتر است قبل از سوار شدن به کشتی قرص مخصوص را تهیه و میل کنید، چون چند ساعتی را باید در کشتی سپری کنید.

حرف پایانی

سفر با کشتی یکی از راه های مجذوب کننده و مفرح است که علاوه بر تماشا زیبایی های دریا هزینه کمتری نسبت به هواپیما دارد. کشور امارات در همسایگی ایران و در خلیج فارس قرار گرفته و یکی از برترین مقاصد توریستی برای سفر دریایی، سفر با کشتی به دبی است که به غیراز لذت بردن از دریا و زیبایی های بی نظیر آن می توانید در زمانی کوتاه به دبی سفر کنید و از اسکله دبی به هر نقطه ای از شهر به راحتی دسترسی داشته باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1915

به "چطور با کشتی به دبی بریم؟ (تور دبی ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور با کشتی به دبی بریم؟ (تور دبی ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید