کارگردان جنجالی ادعای بازنشستگی را رد کرد! ، وودی آلن همچنان برای فیلمسازی هیجان زده است ، دوست ندارم فیلمهایم روی پلتفرم پخش گردد

به گزارش مجله زیتوا، وودی آلن، فیلمساز مشهور و جنجالی هالیوود، ادعاهای آخر هفته گذشته مبنی بر بازنشستگی خود پس از پنجاهمین فیلمش Wasp 22 را رد کرد.

کارگردان جنجالی ادعای بازنشستگی را رد کرد! ، وودی آلن همچنان برای فیلمسازی هیجان زده است ، دوست ندارم فیلمهایم روی پلتفرم پخش گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندی وایر، خبر بازنشستگی وودی آلن، از مصاحبه این فیلمساز برنده اسکار که در روزنامه اسپانیایی لا ونگاردیا منتشر شد، نشات گرفت که در آن نوشته شده بود این فیلمساز پس از آخرین پروژه خود که در پاریس در حال فیلمبرداری است، از فیلمسازی استعفا می دهد و بازنشسته می گردد.

نماینده مطبوعاتی آلن در بیانیه ای که برای ایندی وایر فرستاده است، خبر بازنشستگی آلن را رد می نماید. در این بیانیه آمده است: وودی آلن هرگز نگفت که میخواهد بازنشسته گردد و همین طور نگفت که در حال نوشتن یک رمان تازه است. او گفت به این فکر می نماید که فیلم نسازد، زیرا ساختن فیلم هایی که مستقیما یا خیلی سریع به پلتفرم های استریم می روند، برای او چندان لذت بخش نیست، زیرا او عاشق تجربه تماشای فیلم روی پرده بزرگ سینما است. او قصد بازنشستگی ندارد و برای حضور در پاریس به خاطر فیلمبرداری پنجاهمین فیلمش بسیار هیجان زده است.

در مطلب روزنامه اسپانیایی ادعا شده بود که آلن فاش نموده که فیلم مهیج فرانسوی او Wasp 22 آخرین فیلمش خواهد بود. در حالی که طرح داستانی این فیلم مخفی مانده است، آلن آن را فیلمی مهیج، دراماتیک و بعلاوه بسیار شوم توصیف نموده است.

جینا گرشون، کریستوف والتز، لوئیس گارل، والاس شاون و بازیگران اسپانیایی النا آنایا و سرگی لوپز در این فیلم بازی می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1871

به "کارگردان جنجالی ادعای بازنشستگی را رد کرد! ، وودی آلن همچنان برای فیلمسازی هیجان زده است ، دوست ندارم فیلمهایم روی پلتفرم پخش گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان جنجالی ادعای بازنشستگی را رد کرد! ، وودی آلن همچنان برای فیلمسازی هیجان زده است ، دوست ندارم فیلمهایم روی پلتفرم پخش گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید