کدام رنگ ها مناسب تیپ پاییزی است؟

به گزارش مجله زیتوا، رنگ سبز را رنگ امید می گویند. این روز ها رنگ سبر بسیار خاص و پرطرفدار شده است. با آمدن پاییز هم رنگ سبز را در فهرست رنگ های ترند پاییز 1401 می بینیم.

کدام رنگ ها مناسب تیپ پاییزی است؟

وحیده امینی| با تمام شدن روز های گرم تابستان کم کم وارد پاییز رنگارنگ می شویم و به انواع رنگ های زیبای پاییزی احتیاج پیدا می کنیم. با توجه به این که هوا کم کم رو به سردی می رود می توانید از لباس ها و انواع رنگ های گرم برای این فصل بهره ببرید.

ما در ادامه این مقاله به آنالیز رنگ های ترند پاییز 1401 می پردازیم. پس با ما در ادامه همراه باشید.

رنگ صورتی تیره

رنگ صورتی تیره یک رنگ بسیار مجذوب کننده برای این فصل است که به خوش بینی و افزایش انرژی شما هم یاری زیادی می نماید. این رنگ را می توانید با انواع رنگ های متضاد و حتی رنگ های خنثی ترکیب کنید. برای مثال برای رفتن به مهمانی می توانید از لباس مجلسی زنانه یا پیراهن مجلسی زنانه صورتی تیره بهره ببرید.

رنگ سبز

رنگ سبز را رنگ امید می گویند. این روز ها رنگ سبر بسیار خاص و پرهوادار شده است. با آمدن پاییز هم رنگ سبز را در فهرست رنگ های ترند پاییز 1401 می بینیم. سبز هایی که در فصل پاییز هستند در مقایسه با سبز تابستان کمی تیره تر بوده و حال و هوای پاییز را به شما می دهند. برای هماهنگ کردن با دیگر استایل خود می توانید از یک تونیک دخترانه سبز به همراه یک شال مشکی بهره ببرید.

این دو رنگ ترکیبی فوق العاده مجذوب کننده و خاص را تشکیل می دهند.

رنگ کهربایی

رنگ های زرد، نارنجی، کهربایی، قهوه ای همگی یادآور پاییز و برگ های پاییزی آن هستند؛ بنابراین اگر شما می خواهید استایلی منحصر به فرد داشته باشید و پوشیدن رنگ های روشن را همواره دوست داشته اید می توانید ترکیب خاص کهربایی به همراه سفید را حتما امتحان کنید.

رنگ کهربایی با توجه به تناژ خاصی که دارد در تمامی فصل های سال می توان از آن استفاده کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که هوادار رنگ های روشن حتی در فصل های سرد سال هستند این ترکیب را حتما امتحان کنید. خاصیت رنگ کهربایی شاد است و در عین حال رنگی متین و باوقار است.

شما در این فصل می توانید انواع پالتو های کهربایی را با شلوار و کتانی سفید یا شیری ست کنید. اگر این رنگ با رنگ مشکی ست گردد یک استایل غیر رسمی و کژوال برای شما ایجاد خواهد نمود.

رنگ قهوه ای

یکی از رنگ هایی که همواره در فصل پاییز کاربرد دارد رنگ قهوه ای است. ترکیب رنگ قهوه ای با قرمز، زرد و حتی سبز بسیار چشمگیر خواهد بود و حتی می توانید یک پالتو قهوه ای را با یک بوت بلند مشکی کامل کنید.

رنگ نارنجی

نارنجی هم یکی دیگر از رنگ های پرکاربرد در پاییز است و شما را به رنگ طبیعت و برگ های زرد پاییزی نزدیک می نماید. این رنگ یادآور زردی طبیعت است و ترند های رنگ ها در هر فصلی به صورت متفاوت از طبیعت الهام می گیرند. اگر می خواهید استایلی داشته باشید که بتواند چشم ها را به خود خیره کند، در این پاییز رنگ نارنجی را برای خود انتخاب کنید.

رنگ نارنجی را می توانید با رنگ های طوسی، قهوه ای مشکی و حتی سفید هم ست کنید. اگر مایل هستید کمی استایل شاد تری داشته باشید ترکیب جین آبی تیره و نارنجی هم در کنار هم بسیار گزینه خوبی خواهد بود.

رنگ زیتونی

زیتونی هم از دیگر رنگ های ترند پاییز سال 1401 است. این رنگ هم شیک است و هم هواداران بسیار زیادی دارد. با پوشیدن این رنگ در عین زیبایی، متانت و وقار به استایل شما اضافه می گردد. شما می توانید با ترکیب رنگ های کرمی، زیتونی و قهوه ای یک تیپ شیک و متفاوت در پاییز 1401 داشته باشید. این ترکیب رنگی بیشتر برای استایل های رسمی و رفتن به مهمانی و مجالس رسمی مناسب است.

رنگ زرشکی

زرشکی هم معمولا در پاییز و زمستان هواداران زیادی دارد. برای انتخاب کت و اورکت می توانید روی زرشکی حساب باز کنید. این رنگ کت را می توان با شلوار مشکی مام استایل و بوت پاشنه دار ست کرد. معمولا رنگ زرشکی بهتر است با رنگ های خنثی مانند طوسی روشن یا مشکی ست گردد.

منبع: چی بپوشم

منبع: فرادید
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1880

به "کدام رنگ ها مناسب تیپ پاییزی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام رنگ ها مناسب تیپ پاییزی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید