کنفرانس بین المللی استراتژی برند برگزار می گردد

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، معرفی تجارب ملی و بین المللی در حوزه تدوین استراتژی های برند و برندسازی، ایجاد زمینه مشارکت و تعامل دانشگاه ها، سازمان ها و شرکت های حاکمیتی، دولتی و خصوصی و تشکل های حوزه برند و همچنین مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصان و مدیران حوزه برند و برندسازی هدف اصلی برگزاری این کنفرانس است.

کنفرانس بین المللی استراتژی برند برگزار می گردد

محمد آزادی دبیر علمی این کنفرانس با بیان اینکه موضوع برندسازی و نگاه علمی به این امر وابسته به یک رشته و طرز تفکر خاص نیست بلکه این موضوع در بعد کلی پیش احتیاج تمام بسترهای وابسته به صنعت، اقتصاد و غیره است، اضافه کرد: یکی از مسایلی که در کشور شاهد آن هستیم این است که با مسایل مدیریتی، علمی نگاه نمی گردد و این امر موجب می گردد تا برندهای موجود در حوزه تبلیغات با مشکل روبرو شوند.

دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند با تاکید بر اینکه گام اول در هر فعالیتی شناخت است خاطر نشان کرد: هدف ما از برگزاری این کنفرانس این است که ابتدا دانشگاهیان را به سوی این صنعت سوق دهیم تا به این امر نگاهی علمی و تخصصی گردد.

آزادی در ادامه اضافه کرد: سازمان­هایی که در این زمینه فعال هستند باید حوزه فعالیت خود را گسترده تر از قبل نمایند چرا که مهمترین ابزار چه در صنعت و چه در مسایل دانش بنیان ارائه یک برند است.

وی با اعلام اینکه برگزاری این کنفرانس برای اولین بار در کشور یک اتفاق خوب در صنعت برند ایجاد خواهد نمود، گفت: خوشبختانه کشورهای بسیاری برای شرکت در این کنفرانس ثبت نام کردند که این موضوع موجب خواهد شد تا سطح علمی این کنفرانس بسیار بالا برود.

تقویت برندسازی ملی جهت حضور قوی تر در بازارهای جهانی، تبیین اهمیت استراتژی های برند و برندسازی درتوسعه پایدار، آنالیز صندلی برندهای ملی و برندسازی در برنامه های توسعه ملی، لزوم توجه به برندسازی و استراتژی های آن در مدیریت جهادی، آنالیز صندلی و نقش برندسازی اسلامی و برندحلال از مهم ترین محورهای برگزاری این کنفرانس است.

ارایه مقاله و سخنرانی های تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری نمایشگاه جانبی، تجلیل از حامیان کنفرانس و انتخاب و معرفی رساله ها و خاتمه نامه های برتر نیز از دیگر برنامه های این کنفرانس است.

این کنفرانس با تکیه بر دو اصل نگاه علمی و مشارکت حداکثری دانشگاه و صنعت، باحضور بیش از شصت نفر از اعضای هیات علمی30 دانشگاه و موسسه علمی بزرگ داخلی و خارجی در کمیته علمی کنفرانس، مشارکت اساتید و خبرگان علم برند از 8 کشور آمریکا، کانادا، انگلستان، لبنان، کلمبیا، هندوستان، ترکیه و قبرس برگزار خواهد شد.

به گفته محمدرضا انبیائی دبیر اجرایی این کنفرانس، بیش از 134 سازمان، نهاد و شرکت در حوزه های صنعت و تجارت، با همکاری چهارده دانشگاه و موسسه علمی بزرگ خارجی، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان توسعه و نوسازی صنایع معدنی ایران، سازمان غذا و دارو، سازمان محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکز ملی مطالعات جهانی شدن و سایر ارگان­های مرتبط حضور فعال خواهند داشت.

شورای سیاست گذاری این رویداد معتبر علمی در محل دانشگاه علامه طباطبایی با حضور نمایندگان سازمان های عضو برگزار شد. این کنفرانس در روزهای پنجم و ششم بهمن امسال در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزارخواهدشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 165

به "کنفرانس بین المللی استراتژی برند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی استراتژی برند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید