کیش صاحب سامانه جامع فروش خدمات گردشگری شد

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران: سامانه فروش و نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری، با هدف تسهیل دسترسی گردشگران به اطلاعات مورد احتیاج این حوزه، در سالروز آزادی خرمشهر رونمایی شد.

کیش صاحب سامانه جامع فروش خدمات گردشگری شد

به گزارش خبرنگاران،این سامانه به منظور دستیابی به اهداف و سیاست های سازمان در حوزه گردشگری، حذف کمسیون های غیر متعارف، ایجاد تعادل در فروش، توسعه خدمات، رونق مالی و ایجاد امکان فروش برای تمامی فعالان خدمات گردشگری و رضایت گردشگران ایجاد شد.

بر اساس این گزارش یکپارچه سازی فروش و نظارت بر عملکرد دفاتر و شرکت های خدمات مسافری و گردشگری، ساماندهی و تسهیل در روند استفاده بهینه از خدمات بعلاوه به حداقل رساندن ریسک مصرف کنندگان، صرفه جویی دروقت و استفاده از منابع مورد اعتماد از دیگر اهداف ایجاد این سامانه می باشد.

از مزایای ایجاد سامانه فروش و نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری می توان، ارتقا کیفیت خدمات دهی به گردشگران، معرفی خدمات در سطوح وسیع تر با امکان اشتراک گذاری در شبکه های مجازی، افزایش رقابت بین صاحبان کالا و خدمات، کاهش قیمت و افزایش کیفیت، حذف واسطه ها و سورجویان غیر قانونی را نام برد.

تسهیل در مدیریت و برنامه ریزی سفر، بهره مندی از دیدگاه دیگر گردشگران، شفاف سازی در ارائه خدمات، دسترسی تمام وقت به اطلاعات گردشگری و کنترل و نظارت بر قیمت خدمات گردشگری از اهم مزایای ایجاد سامانه جامع فروش خدمات گردشگری کیش عنوان شده است.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1978

به "کیش صاحب سامانه جامع فروش خدمات گردشگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیش صاحب سامانه جامع فروش خدمات گردشگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید