48 ساعت دیگر نتیجه تحقیقات درباره حادثه فرحاتیه اعلام خواهد شد

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، محمد رضا آل حیدر رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق امروز سه شنبه اعلام نمود که چهار نفر از کسانی که در حادثه فرحاتیه در منطقه بلد در استان صلاح الدین کشته شده اند، وابسته به حشد شعبی هستند.

48 ساعت دیگر نتیجه تحقیقات درباره حادثه فرحاتیه اعلام خواهد شد

رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق تاکید نمود که چهار نفر از کسانی که در حادثه فرحاتیه کشته شده اند از حشد عشایری وابسته به حشد شعبی هستند و هرگونه اتهام علیه حشد شعبی در این جنایت کاملا مردود است.

وی گفت: داعشی ها به طور مستقیم در این جنایت دخیل هستند.

آل حیدر در ادامه اعلام کرد: کمیته حقیقت یاب نتیجه تحقیقات درباره جنایت فرحاتیه را 48 ساعت دیگر اعلام خواهد نمود.

حادثه روستای فرحاتیه در شمال شهرستان بلد از توابع استان صلاح الدین در حدود 100 کیلومتری شمال بغداد که منجر به قتل هشت نفر و ربوده شدن چهار تن دیگر شده و هنوز سرنوشت ربوده شدگان نامشخص است، بار دیگر پرده از میراث شوم داعش در اختلاف افکنی بین عشایر عراق برداشته است. افکار عمومی در عراق معتقد است که گروه تروریستی داعش به عنوان میراث شوم آمریکا و متحدانش برای کشورشان در 2014، با وجود اینکه از حیث نظامی سایه اش از سر عراق برداشته شده، اما سایه آموزه های تکفیری و منحرف اش به اضافه رسانه های حامی تروریسم درمنطقه همچنان بر سر این کشور سنگینی می نماید و حادثه فرحاتیه، دلیل و برهان آن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 990

به "48 ساعت دیگر نتیجه تحقیقات درباره حادثه فرحاتیه اعلام خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "48 ساعت دیگر نتیجه تحقیقات درباره حادثه فرحاتیه اعلام خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید